Korzár logo Korzár
Nedeľa, 29. november, 2020 | Meniny má VratkoKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Cesta do Svidníka pripomína tankodróm (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

Tam ziadny politicky saso svoju limuzinu nicit nepride...
 

Pred voľbami prídu určite

všetci politickí šašovia do nohy. Povoľbách si kúpia nové limuzíny.
 

 

...a za naše prachy!!!
 
Hodnoť

aky rozdiel

je medzi cestou prvej triedy a polnou cestou? - na niektorych usekoch to neviem ani ja...
hlavny juzny tah - pred RS - ale hlavne ze je spoplatnena pre nakladnu dopravu...
 
Hodnoť

zujimalo by ma,

ze ako kamiony poskodzuju tie cesty.

Podla mna su vymole a vytlky na cestach sposobene vplyvom pocasia alebo tym, ze sa nove cesty robia z nekvalitnych materialov a nekvalitne, lebo peniaze na to urcene sa rozkradnu.
 

 

to vieš, tak že jazdia enormne preťažené, šoféri sú vulgárni a podobne.... u nás pred blokom sa kamion ani nevojde pomedzi autá, ale jamy od kamiónov tu majú hlbku aj 10 cm :)
 
Hodnoť

Nie je to trápne?

zvaliť ničenie vozovky na preťažené kamióny, keď sa každý vyhovára, že je kríza a že jazdia polovične naložení ako kedysi?
Kedy nastane doba, keď správa ciest začne trestať a vymáhať zhotoviteľov za zle zhotovenú zákazku?
Alebo aspoň prizná, že cesta nie je dimenzovaná pre takú premávku, a šetrilo sa kde sa dalo?
Napr. v Košiciach na obchvate pri križovatkách VSS a Nad Jazerom ....je to rýchlostná cesta, pred rokom prerobili most úplne nanovo a trasie to tam ako na križovatkách s "prebrzdeným" asfaltom...Tuším, že sa to reklamovalo, ale zrejme sa správca uspokojil s nejakou zľavou na konečnej cene, lebo inak nerozumiem tomu, že to tam nechajú len tak, na dalších 20 (aj 40) rokov :/

A ako sa tu niekto vždy na jar snaží presviedčať že v zime jazdí viac kamionov, dokonca preťažených...jasné...a v lete naopak, vznikajú kolaje. Ale nie (len) preto, že tadial jazdia kamiony, ale preto, že je tam hustá premávka a kolóny, ktoré dopravu spomalia a tie autá sa začnú do asfaltu pomaly zabárať...keby tadial len prešli, nič by sa nedialo, ale ked tam zastavia, už pôsobia dlhodobo...
Je rozdiel ked vám niekto šliapne na nohu, ako keby na nej stál celý deň... a tak nejak je to aj s cestou...
 

Máš pravdu

akurát že ten most, ktorý poznám aj ja, tam vydrží sotva 3-4 roky. Toto už budovali zlaté kapitalistické ručičky. Predvčerom sme obdivovali s kamarátmi panelák, ktorý bol postavený v roku 1959, vyzeral akoby ho stavali dnes, no o kusok ďalej už dnešný panelák vyzerál akoby ho budoval sám Havel aj so svojimi ožranmi v roku 1835!
A poviem ti, že to bude už iba horšie. Cesty, ktoré sa vybudovali ešte podľa socialistických noriem statočne odolávajú dodnes, nejaký výmol sa zalepí a ide sa ďalej. Ale je fakt, že kamióny jazdia preťažené. Najmä Poliaci sú v tom genitálni. Keď sme pred 3 rokmi prišli na dedinu, tak po ceeste prešla nejaká avia a zopár osobných, dnes? Akože štedrá kríza, ktorá vyklonovala miliónové autá (tí majú asi všetci pokazené plynové pedály lebo jazdia jak z divých vajec) na cesty veľa škody nenapácha, no slávne mýto sa už prezentuje v plnej nahote. Kamionisti sa presunuli z platenýcvh na neplatené a likvidujú nielen cesty ale aj trpezlivosť miestnych. Priemerne 10 náklaďakov s prívesmi a návesmi za hodinu, to už vytáča aj mňa do zbláznenia. A asi chcú jazdiť plynule ako píšeš, tak bez mihnutia to vydupú na 90!!! Vraj, retardery sú na cestách 1. a 2. triedy nemožné, tak teraz čakám na prirodzené retardéry zn. sama-jama. Už teraz je mi jasné, že milióny na kvalitné opravy nebudú, takže sa to bude lepiť a po mesiaci to bude všetko znova v dvoch jamách. Darmo, toľko demencie ako na SVK nenájdete nikde! Za 30 mld. sme mohli mať už sieť diaľníc ukončenú
 

 

nejde o to, že socialistické cesty vydržia dlho....áno, niekde sú celé dodnes a dokonca bez záplat...ale aká tam je premávka ;) Takmer žiadna.
S tým obchádzaním mýta, keby sme mali dialnicu, ktorá by garantovala plynulý presun naprieč krajinou, neobchádzal by ju žiaden transport...ale ak niekto chce spoplatňovať všetky úseky I. triedy, neviem čo čakal...že kamionisti budú platiť donekonečna? ...čím viac od nich bude štát chcieť, tým menej mu zaplatia...
Kolko firiem sa drží papierovo v strate a zamestnáva ludí za min. mzdu? nie preto, že nie sú peniaze, ale nikto ich nechce dať do rúk niekomu, kto sa im smeje z ministerských kresiel...a teraz nevravím len o súčasnej koalícii....presne o tomto je aj mýto...Štát si pýta a nič nekoná...zaslúži si, nech aj ludia pri druhej triede vidia, že za mýto ani za dane sa cesty neopravujú ...aj ked oficiálne by sa mali, ale všetko čo sa vyzbiera pojde dakde úplne inde...
Čo sa noriem týka, tie sú na európskej úrovni....Ako to, že v iných krajinách cesty nepukajú? a ak áno, tak cestári prídu v noci, zaplátajú a v špičke človek ani nevie, že tam vôbec niečo opravovali...U nás? Až ked sa tam niekto rozbije, donesie sa značka a na dva mesiace je o cestu postarané...
Potom príde vedúcko z firmy, pozrie na diery a namiesto frézy a asfaltéru, tam pošle nejaký fúrik z teplou zmesou, ktorá je za dva dni všade okolo, len nie v jame....myslím, že správca cesty by mu preplatil aj tú frézu, ale tak on za tie peniaze radšej zoženie fúrik...
 
Hodnoť

hmmm...

...ja si myslím,že čím ďalej na východ,tým sa cesty viac podobajú tým na Ukrajine. Akoby sme vôbec neboli v EÚ. Spomeniem ešte aj Ľubovňanský okres - veď cesta od obce Obručné po Ľubotín je doslova o hubu a to je cesta okolo hraníc z Poľskom, kde sa pohybuje veľa áut z cudziny.Perfektná vizitka.Len tak ďalej Slovensko.
 

 

To vieš, čím ďalej na východ, tým ďalej z dohľadu "mocipánov" na západe (Bratislava). A ako sa vraví: Čo oči nevidia, to srdce nebolí!" Teda "mocipáni" nevidia tie rozbité cesty, teda ich to ani nebolí, ako to na východe vyzerá. Hlavne, že majú svoje limuzíny, svoje predražené diaľnice okolo Bratislavy, svoje fabriky a priemyselné parky okolo tých diaľníc. Pre toto sú potrebné €, na východ preto nedodajú ani €, preto tu nebudú ani poriadne cesty a keď nebudú cesty, nebude ani priemysel, ani pracovné príležitosti. Pre "mocipánov" je východ asi príťažou, alebo odpadom.
 
Hodnoť

Slovenske cesty...

Ja to tu uz pisem davno, prejdu 2-3 roky a trebars do takeho Polska si budeme chodit zajazdit a zas Poliaci budu chodit na Slovensko ukazovat vnukom so slovami "pred 10-20 rokmi sme take rozje...ane cesty mali v Polsku"

Cesta PO-Vysny Komarnik? Chodite do Polska porovnat si tu istu cestu "europskeho vyznamu" po Rzeszow, iste je to len bezna cesta, ale podstatne lepsie oznacena a urobena ako ta u nas a dalo by sa takych priladov uviest vela.
Problem je v spravcovi cesty, robila sa cesta pri Giraltovciach robil to myslim Strabag, uplna hroza to bola, Rychlosna cesta na Orave hotova katastrofa, alebo aj ine rekonstrukcie a stavby na Slovensku, strach a hroza... chcel by som vidiet keby Chomovi, Chudikovi, alebo Vaznemu urobili stavbari krivolaku a deravu podlahu, alebo chodnik na dvore ci by taktiez to nechali len tak... ako sa to deje bezne na Slovenskych cestach pri nekvalitnych pracach...

PS. o com to tu pise ta PIKA z SSC? ze pretazene kamiony nicia cesty? Ake pretazene? a naco ja zivim zo svojich dani tych kok....ov policajtov? Ako som spominal Polsko... tam na kazdom vjazde do krajiny vazia kamiony, a bezne po celom Polsku kade tade je "inspekcia drogowa" ktora kontroluje kamiony a u nas co????
 


Najčítanejšie na Korzár

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Video Desktop