Korzár logo Korzár
Štvrtok, 3. december, 2020 | Meniny má OldrichKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Filipko obvninil Trebuľu z populistických táranín (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

 

No skúste dať tunajšie električky na železničnú trať a som zvedavý kam s ňou dôjdete (nemyslím rozdielosť napätia v troleji). To nieje o rozchode, ktorý je zhodou okolností rovnaký. Za existencie nákladnej dopravy v minulom polstoročí tie vozidlá mali železničný profil kolies, preto sa tu priamo ťahali vagóny po Hlavnej. Keď sa nákladná doprava postupne zrušila, tak sa prešlo na klasickú električku s iným profilom kolies.

Len tak pre pripomenutie. MHD je v dlhodobo zlom stave a za ten stav môžu VŠETCI ponovembroví primátori tohto mesta + poslanci + magistrát (ten je za stav MHD zodpovedný) + všetky vedenia DPMK, ktorí sa o ňu nezaujímali a ani nezaujímajú. Odborné zložky ponovembroví "demokrati" zrušili, lebo boli zbytočnou záležitosťou. Veď tento podnik po novembri 89 už nikto nekontroloval. Tak si tam robili čo chceli a výsledkom boli opatrenia, ktoré cestujúcich iba poburovali...

To akože ten IDS nás zachráni? Nedôjde zase k nekontrolovateľnému odlivu vodičov, keď potom nemá čo jazdiť? Každý rok tu klesajú výkony v MHD, lebo vraj načo toľko spojov. Čím sa takto priamo podporuje presun ľudí do áut. Aha, zabudol som, treba voličom ponúknuť niečo bombastické, ale nevadí, že základ nefunguje. Nemám nič proti integrácii dopravy, ale rozhodne nie tak, keď vďaka neschopnému mestskému vedeniu MHD, ktoré svojim hlbokým nezáujmom o MHD ju dohnalo na pokraj krachu. A to som sa po voľbách v r. 2006 nádejal (hoci nie som sympatizant ani z jednej strán čo sú tam dnes), že sa to začne systematicky riešiť. Opak bol pravdou, nezáujem riešiť MHD sa iba prehĺbil. Do vedenia podniku boli nominovaní manažérsky slabí ľudia, ktorých (nie všetkých) argumenty sú jedna vytlačená tabuľka v exceli o nákladovosti trakcií. Naviac musia plniť politickú objednávku tunajších "mocipánov". Veď načo odbornosť, tresneme po stole, že to tak bude a Vy sa prispôsobte. Veď my to vieme najlepšie. A pokiaľ sa na MHD bude dívať ako na čiernu dieru na peniaze, tak sa fakt nič nedá. A nedá sa ani vtedy, keď nieje záujem, ochota a vôľa zo strany mesta.
 
Hodnoť

Košice - Prešov

Potiahnite el. trať KE - Krematórium - Budimír - Lemešany - Prešov . Obec Budimír leží v centrálnej časti Košickej kotliny, 11 km SV od centra Košíc smerom na Prešov, od ktorého je vzdialená 30 km. ...
Nafta sa míňa a SAD už nebude premávať v polhodinových intervaloch. http://www.podlesom.sk/lokalit...
 

 

Tieto satelity sú urbanistický mor
http://www.ceskatelevize.cz/iv...
 
Hodnoť

Trafená hus zagágala

vsetko je v nadpise
 

 

Blizia sa volby, tak sa treba nejako zviditelnit...
 

Ten Filipko

má čistú pravdu ja už dávno hovorím,že Trebula je taradlo a zbytočne platený ved o nom za celé volebné obdobie nebolo ani počut nieto aby vobec niečo urobil pre VÚC.Preč s ním .
 
Hodnoť

Hlaosvanie

Je nebezpecne, ze si Trebula vymienil 60 % hlasov v ORIDe. Cize ked dojde ku hlaosvaniu, tak s amesto moze postavit na hlavu, KSK si urobi tak, ako bude chciet. Toto je spolupraca? Ked su raz peniaze urcene na stavbu trate, na usek z NMM ku Terminalu sever, tak ich nemozno len tak pouzit na inu stavbu.
 


Najčítanejšie na Korzár

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Video Desktop