. Ide o špičkový model radu M5, ktorý má doplnkové označenie Competition Edition (súťažná edícia). V porovnaní so základným modelom sa nová verzia vyznačuje vonkajšími prvkami z uhlíkových kompozitov - z nich je zhotovený napríklad zadný difuzér, lišta na veku batožinového priestoru i kryty vonkajších zrkadiel. Typická mriežka chladiča - slangovo nazývaná obličky - je nalakovaná čiernou lesklou farbou. Vozidlo jazdí na 20-palcových kovaných a leštených ráfikoch z ľahkej zliatiny, na ktorých sú obuté pneumatiky rozmeru 265/35 ZR20 (vpredu) resp.295/30 ZR20 (vzadu). Na pohon špičkového modelu radu M5, ktorý bude vyrobený len v 200 exemplároch, slúži 4,4-litrový vysokootáčkový vidlicový osemvalec, ktorého maximálny výkon bol zvýšený na 441 kW. Krútiaci moment motora vzrástol na 700 Nm. Kombinovaná priemerná spotreba je na prijateľnej úrovni 9,9 l/100 km. Nové BMW M5 Competition Edition zrýchli z 0 na 100 km/h za 3,9 sekundy.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.