Korzár logo Korzár
Utorok, 25. september, 2018 | Meniny má Vladislav
Nájdete nás na webe

Zlatá baňa pre celebrity sú reklamy

Niektorí sa tvária ako vážni umelci, pre ktorých je komercia čosi prízemné, čo zďaleka obchádzajú.

Eva Máziková. Tipos s ňou uzavrel zmluvu na tri roky, no výšku honoráru, hoci ide zo štátnej kasy, odmietli zverejniť.(Zdroj: archív)

Tí druhí si však veľmi dobre uvedomujú, že z umenia sa na Slovensku nedá žiť na vysokej nohe. Existuje však pre nich hotová zlatá baňa, kde si dokážu zarobiť naozaj parádne prachy a ani ich to nestojí veľa námahy.

Reklamné agentúry sú za známe tváre ochotné platiť neraz až dych vyrážajúce sumy.

Menej vychytení umelci si na reklame dokážu bežne zarobiť 1 500 až 2 000 eur, tí známejší inkasujú aj 15-tisíc eur a tie najuznávanejšie hviezdy si v podstate môžu zažiadať akúkoľvek sumu.

Milan Lasica napríklad za vianočnú reklamu pre mobilného operátora dostal údajne viac než 30-tisíc eur.

Petra Polnišová

Najnovšia hviezda reklám je momentálne Petra Polnišová. Obľúbená komička práve začala propagovať jednu z bánk, no tým si popudila proti sebe časť Slovákov.

Nahradila totiž dvoch majstrov - lepičov plagátov a ich fanúšikom sa to rozhodne nepáčilo. Petra sa však týmto rozhodne nemusí trápiť.

Jej fanúšikovia na ňu nezanevrú a za túto prácu jej na účet pribudne rozprávková sumička. Odborník na reklamy tvrdí, že pri takýchto lukratívnych kampaniach sa honorár pohybuje okolo 100-tisíc eur.

polnisova_1_res.jpg

Marián Čekovský

Raz sa nám prihovára ako Pišta Lakatoš, inokedy s deťmi a vyhráva známe pesničky pre iného mobilného operátora... skrátka, Čeky sa vie dobre obracať.

Pochopiteľne, ak by mohol, celé dni by asi najradšej tvoril hudbu, no veľmi dobre vie, že z toho by nevyžil. A preto, celkom prozaicky, berie aj rôzne iné ponuky.

„Hovorí sa im chlebovka, lebo nimi si zarábame na chlieb. Poznám ľudí, ktorí nemajú radi svoju prácu, majú z nej len peniaze potrebné na živobytie a nezvýši im na to, aby si realizovali svoje sny. Teším sa preto, že keď niečo urobím, dostanem za to honorár a ten potom miniem napríklad na staré autá, ktoré mám rád. Časom sa od týchto chleboviek môže človek oslobodiť a robí iba to, čo má rád," vysvetlil v jednom z rozhovorov hudobník a komik, ktorý si vraj na reklamách zarobil 100-tisíc eur.

cekovsky_2_res.jpg

Adriana Poláková

Tým, že sa markizácka moderátorka stala tvárou obchodného reťazca, trhla naozaj poriadne terno. Po rozvode totiž niekoľko rokov žila sama s dvoma dospievajúcimi deťmi a finančne na tom nebola práve najlepšie.

No keď sa stala cukrárkou z reklamy, začali sa k nej eurá priam kotúľať. Za to, že propaguje obchodný reťazec, vraj mesačne dostáva 5-tisíc eur a ďalšie peniaze inkasuje za to, že pre obchod zostavila knihu s receptami, a tak jej mesačný príjem vraj môže byť vyše sedemtisíc eur.

polakova_1_res.jpg

Eva Máziková

Vraj vďaka svojim rýchlym ústam dostala výborný reklamný kšeft Eva Máziková. Aspoň si to myslí ukecaná speváčka, ktorá nás už druhý rok láka, aby sme si odkladali bločky a evidovali ich v bločkovej lotérii.
Tipos s ňou uzavrel zmluvu na tri roky, no výšku honoráru, hoci ide zo štátnej kasy, odmietli zverejniť

Nemenovaný zdroj z reklamnej brandže v médiách tvrdil, že by malo ísť až o 200-tisíc eur. To však znamenalo, že Eve dali väčšinu rozpočtu určeného na propagáciu.

Určite to však bude veľmi lukratívna suma, hoci Eva priznala, že vo svojej kariére robila aj reklamu zadarmo, ak išlo o dobrú vec.

mazikova_1_res.jpg

Jozef Vajda

Vychytenému hercovi reklama rozhodne nie je proti srsti a na konte má viacero reklamných kampaní.

Propagoval napríklad obchod s oblekmi, spolupracoval s automobilkou, vďaka čomu za lacný peniaz prišiel k novému autu, no najviac zarezonoval ako tragikomický retro hrdina poisťovne, ktorému sa vždy pritrafí nejaká katastrofa.

Na reklamu ho zlákal šéf poisťovne a Vajdov kamarát Juraj Lelkes a hovorí sa, že mu za to zaplatili viac než 10-tisíc eur.

jozef-vajda_res.jpg

PRINIESLI ZÁBAVU A NESMRTEĽNÉ HLÁŠKY

Jevgenij Libezňuk

Reklama na obchodný reťazec, v ktorej sú hlavní hrdinovia bača a honelník, patrí medzi najobľúbenejšie. A prešovskému hercovi Jevgenijovi Libezňukovi priniesla aj veľkú popularitu.

Keď ho ľudia identifikujú, pýtajú si od neho autogram a radi sa s ním fotia. Sympatický herec priznal, že ho táto práca veľmi baví.

„Zišli sme sa dobrá partia, to sa nakrúca priebežne k rôznym sviatkom a nerobí sa to iba ako reklama pre reklamu. Myslím si, že sú v jednotlivých pokračovaniach aj umenie a vynaliezavosť. Píšu to vtipne a režisér je veľmi prísny! Nakrúca sa celý deň, za deň je asi 30 záberov a druhý deň tiež toľko. Režisér potom strihá," prezradil pikošky zo zákulisia.

libeznuk_1_res.jpg

Stanislav Pitoňák

Hoci patrí medzi popredných hercov košického Štátneho divadla, kým sa neobjavil na obrazovke ako lepič plagátov, zvyšok Slovenska o ňom toho veľa nevedel.

Hlášky ako „Díky Broňa, Léma, či Sánka dole šéfe" už dnes poznajú aj deti. A keď ho vidia na doskách košického divadla, sú očividne prekvapení.

Stano Pitoňák prezradil, že sa do reklamy dostal po náročnom kastingu, kde bolo viac ako sto záujemcov, dokonca aj viacerí známi herci.

Napokon bol rád, že sa džob ušiel práve jemu, lebo peniaze z reklamy použil na zníženie splátok hypotéky.

pitonak_1_res.jpg

Filip Menzel

Kým nás, Slovákov, reklama jednej bankovej inštitúcie pobavila, našich bratov Čechov najskôr poriadne nabrúsila.

Otravného českého turistu, ktorý si chodí na stanovačke všetko požičiavať od slovenského párika, vzali príliš osobne.

Ten turista je, mimochodom, 43-ročný český herec Filip Menzel, ktorého si niektorí diváci môžu pamätať ako hviezdu v mládežníckom filme Mrkáček Čiko. Vtedy mal len 10 rokov.

V poslednom období sa však viac venuje réžii a pred kamery ho vrátila až reklama na našu bankovú inštitúciu.

Súkromný život však nemá až taký veselý, je rozvedený, má už dospelú dcéru Michaelu a hoci odvtedy uplynuli už štyri roky, zatiaľ si novú partnerku nenašiel.

Jeho vášňou je aj maľba, keďže jeho starý otec bol známy český akademický maliar František Emmler.

Dlhotrvajúca reklamná kampaň pre túto banku mimochodom priniesla rozprávkové peniaze aj hlavným hrdinom, hercom Marekovi Gaišbergovi a Eve Sákalovej.

sporitelna_1_res.jpg

Za hviezdy sa platí

Karel Gott - nedá sa síce nahovoriť na akúkoľvek reklamu, ale pred pár rokmi propagoval český ľadový čaj, údajne zarobil milión českých korún. Tohto roku robí reklamu rakúskemu vlakovému prepravcovi a sám „víta" rakúskych turistov v „Stovežatej" za niekoľko stotisíc českých korún.

Jan Kraus - za propagáciu vychytenej minerálnej vody vraj zinkasoval 250 000 českých korún.

Daniela Peštová - vychytená modelka a manželka Paľa Haberu presviedča, aby sme si vlasy farbili konkrétnou značkou. A vzala za to 40-tisíc eur.

Horkýže slíže - reklama pre mobilného operátora kapele údajne vyniesla 35 000 eur.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na Korzár

Inzercia - Tlačové správy

  1. Dúbravské Čerešne dozreli: Začína sa kolaudovať!
  2. Luxus a starnúca populácia. Toto sú aktuálne biznisové trendy
  3. Chcete investovať a zároveň sporiť s 3% úrokom?
  4. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  5. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska!
  6. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov
  7. Podnikajte múdro, skúste služby profesionálneho call centra
  8. Mesto necháva Košičanov platiť za parkovanie aj ďalej
  9. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  10. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  1. Chcete investovať a zároveň sporiť s 3% úrokom?
  2. Luxus a starnúca populácia. Toto sú aktuálne biznisové trendy
  3. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  4. Zlatý mok čapujú najlepšie v Prešove. Šarišským Majstrom výčapu
  5. Rezidenčná štvrť bez betónových plotov
  6. Equal treatment is a must for successful companies of the future
  7. Aj v Poluse chránime vaše srdcia
  8. Dúbravské Čerešne dozreli: Začína sa kolaudovať!
  9. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov
  10. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska!
  1. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 17 868
  2. Najužitočnejšia appka 16 132
  3. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 13 157
  4. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov 9 303
  5. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 7 396
  6. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku 5 419
  7. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 4 870
  8. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska! 4 688
  9. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať 4 240
  10. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov? 4 201

Neprehliadnite tiež

Rada hierarchov gréckokatolíckej cirkvi podporila biskupa Chautura

Riešili aj delimitáciu medzi Prešovskou a Košickou eparchiou.

Nová mestská karta začína pomaly pripomínať kauzu EEI

Veľmi chcú informovať o novej neziskovke, ale tvrdia, že nemôžu.

Poslanec: Radnica dala zelenú biznisu manželiek smerákov na úkor seniorov

Michalovská radnica sa obhajuje tým, že seniorom ponúkla lepšie podmienky.

Rómky zlákali do Británie. Nútili ich k prostitúcii a predávali Pakistancom

Každý kšeft s nevestou z chatrče vyniesol trebišovskému gangu do 3 000 eur.

Poznámka Petra Jabrika

Len aby ich ignorovanie poslancov nepreplieskalo

Ignorovanie mestských poslancov pri štarte neziskovky môže mať za istých okolností pikantné vyústenie.

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Ako sa z mafiánov stávajú ctihodní občania

Mafiánom pomáhajú kontakty s políciou.

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Fico vymazal Sulíka, nanútil témy

Šéf Smeru je späť, skúša starú formu.

ŠPORT

Najlepším hráčom na svete je Modrič, porazil aj Ronalda

Pozrite si ocenených v ankete The Best FIFA Football Awards.

Komentár Zuzany Kepplovej

Fico má pravdu. Nezápasí so Sulíkom, ale s Kiskom

Robiť dramaturgiu relácie na želanie politika, je zlým signálom.

Už ste čítali?

Domov Najnovšie Najčítanejšie Desktop