Korzár logo Korzár
Utorok, 26. január, 2021 | Meniny má TamaraKrížovkyKrížovky

FIKCIA: Zamestnankyne magistrátu nafotili zimný erotický kalendár

Košický magistrát splnil, čo vlani v septembri sľúbil.

Jedna zo spoločných fotiek. Pózovali aj na električkovej trati na Južnej triede.Jedna zo spoločných fotiek. Pózovali aj na električkovej trati na Južnej triede. (Zdroj: P. N.)

Po letnom erotickom kalendári, v ktorom účinkujú zamestnankyne "bieleho domu", vydal aj zimný. V mestských informačných centrách sa objaví na budúci týždeň.

Vlani pred začiatkom letnej turistickej sezóny riešilo vedenie mesta dilemu, akým suvenírom obohatiť ponuku už existujúcich tak, aby turisti na Košice nikdy nezabudli. Ba práve naopak, aby sa k nám opäť vracali a motivovali k návšteve aj ďalších. Keďže veľký nástenný kalendár s historickými pamiatkami nezabral, ktosi navrhol vymeniť jeho obsah za miernu erotiku. Konkrétne nafotiť kalendár s tuctom najkrajších zamestnankýň magistrátu.

Ako sme už vlani po vydaní letnej mutácie kalendára informovali, záujem objaviť sa v ňom bol obrovský. Na konkurz sa prihlásilo až 143 z celkového počtu 247 žien. Prísna porota vybrala 12 najkrajších a jednu náhradníčku. S nimi podpísal primátor zmluvu za honorár päťtisíc eur pre každú.

Nafotenie kalendára zveril magistrát známemu slovenskému spevákovi a fotografovi Petrovi Naďovi. Ten sa najprv samostatne stretol s každou dievčinou, mimochodom, všetky sú vo veku do 25 rokov. Vyjasnili si, kam sú v odhalení svojho tela ochotné zájsť a potom si už dohodli fototermíny.

Kalendár mal veľký úspech. V deň jeho uvedenia stáli pred košickými turistickými centrami davy záujemcov a prvých päťtisíc kusov sa rozpredalo ani nie za dve hodiny. Mnohí Košičania i turisti, ktorí merali cestu aj z Talianska či Nemecka, obišli naprázdno. Ich záujem sa podarilo ako-tak pokryť až tromi dotlačami, každou po 10tisíc kusov.

"Veľký úspech letnej mutácie jednoznačne podporil zámer nafotiť aj zimnú," povedal nám včera šéf oddelenia marketingu a propagácie Tomáš Pijár.

Skryť Vypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Skryť Vypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Skryť Vypnúť reklamu

"S výberom dievčat problém nebol, lebo z letných odstúpili iba dve. Eva z mzdovej učtárne šla na materskú a Ivana z kancelárie prvého kontaktu dostala od Playboya ponuku na nafotenie aktov. Ostatné zmluvy na fotenie, teda i košickú, musela zrušiť."

Problém však nebol ich dve nahradiť, skôr s pravou zimnou prírodou, na ktorú sa muselo dlho čakať. Pár záberov sa síce nafotilo na Jahodnej či v Kavečanoch, ale keďže podmienkou boli aj zábery z mesta, čakalo sa na sneženie. Prišlo až cez víkend, takže zábery februára, mája, augusta a decembra sa mohli nafotiť až tento týždeň.

"Môžem potvrdiť, že kalendár sa napokon vydaril," prezradil nám Pijár a dal nahliadnuť na jednotlivé mesiace. Keď sme ich prelistovali, skonštatovali sme, že zábery sú vkusné, mierne erotické, žiadny bulvár.

"Verím, že kalendár sa bude dobre predávať a propagovať tak naše mesto vo svete. Už teraz sme rozhodli, že vytlačíme naraz 100-tisíc kusov. Predávať sa začnú v pondelok, ako letná verzia, po 15 eur," povedal na záver Pijár. Zároveň dáme dotlačiť 50-tisíc kusov letnej verzie.

Najčítanejšie na Korzár

Inzercia - Tlačové správy

  1. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  2. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  3. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  4. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  5. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  6. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  7. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  8. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  9. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  10. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  1. Spoločnosť BILLA v novom e-booku radí, ako sa stravovovať zdravo
  2. Počas koronakrízy vzrástli obavy z dopadov práceneschopnosti
  3. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  4. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  5. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  6. Budovanie zelenej značky
  7. Arval Slovakia: Spoliehajú na nás firmy z kľúčových sektorov
  8. INEKO: Základná škola v Svätom Jure je najlepšia na Slovensku
  9. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  10. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 25 879
  2. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 22 128
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 17 098
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 8 977
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 603
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 8 383
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 597
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 480
  9. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 305
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 302
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Domov dôchodcov v Spišskej Novej Vsi.

Aktuálne testujú aj očkujú, prijímajú nových klientov.

30m
Kyjovský potok.

Šéf inšpekcie odvolal riaditeľku košického inšpektorátu životného prostredia.

1 h
Stromy popadali na koľaje aj budovy.

Dobrovoľníci postupovali v dvoch smeroch, spolu vypili čaj a odfotili sa.

2 h
Hrádzu sa napokon podarilo udržať.

Stavbárov plynovodu zaskočilo počasie a zvýšenie hladiny rieky.

3 h
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Premiér Igor Matovič počas tlačovej konferencie k priebežným výsledkom plošného testovania.

Zaočkovať sa môžu seniori nad 75 rokov.

11 h
Plošný skríning sa končí dnes.

Mestá chcú o ďalšom testovaní ešte rokovať.

22 h
Peter Tkačenko

Možno sa ich za tie peniaze aspoň zbavíme.

3 h
CYNICKÁ OBLUDA

Vytlačený Uhrík

Kotleba najskôr Uhríka vytlačil z čela strany a teraz už úplne. Aj s Mazurekom a ďalšími Gruppenführermi.

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Video Desktop