Korzár logo Korzár
Pondelok, 19. november, 2018 | Meniny má Alžbeta
Nájdete nás na webe

Chcete darovať parfum? Poradíme vám s výberom

Parfum ako vianočný darček môže byť dvojsečnou zbraňou. Čím by ste sa pri výbere mali riadiť?

Parfum ako vianočný darček môže byť dvojsečnou zbraňou. Ak sa trafíte, obdarovaný bude mať veľkú radosť, no ak šliapnete vedľa, pod stromčekom môže nastať trápna chvíľa. Čím by ste sa pri výbere mali riadiť?

Dôležitá je osobnosť

Všímajte si, aké vône má obdarovaný rád, čím sa obklopuje. Čo cítite, keď k nemu prídete na návštevu?

Čerstvo vypranú bielizeň, kvety vo váze alebo čokoládovú tortu? Dobrou nápovedou môžu byť koníčky, zamestnanie, vek, aj štýl obliekania. Kto má radšej športovú módu, zvyčajne používa svieže a čisté vône, kto chodí v kostýmčeku či obleku, ocení najskôr parfum o niečo ťažší, elegantnejší.

Článok pokračuje pod video reklamou

Všímajte si kozmetiku

Najviac inšpirácie nájdete priamo u dotyčného v kúpeľni. Mrknite sa na to, aký typ vôní medzi kozmetikou prevláda. Základné kategórie sú v parfumériách jasne dané: vône bývajú kvetinové, citrusové, drevité a orientálne.

Často sa medzi sebou miešajú, napríklad kvetinové tóny prechádzajú naprieč škálou tých ostatných.

Nezabúdajte, že kvetiny nie sú len doménou dámskych vôní, aj do pánskych zvykne byť primiešaná napríklad fialka, jazmín či levanduľa.

S ťažkými vôňami opatrne

Tie drevité sú často založené na esenciách zo santalového, cédrového alebo ružového dreva, objavujú sa väčšinou v základe vône. Ešte intenzívnejšie potom bývajú tie orientálne, ktoré dodávajú parfumu zmyselný, teplý nádych.

Pre niekoho však môžu byť až príliš silné. Patria tu aj exotické druhy dreva a korenia ako badián a vanilka.

Aj tu teda musíte vopred trochu pátrať. Práve vanilka môže byť v určitých prípadoch agresívna, preto sa musíte dopredu presvedčiť, že ju má obdarovaný rád.

Sledujte obaly a reklamy

Pravda je taká, že pekný flakón je polovica úspechu. O type vône, aj o potenciálnom majiteľovi možno prezradí viac, ako by sme čakali.

Tmavé fľaštičky zvyčajne obsahujú intenzívnejšie tóny, parfumy vo svetlých farbách zodpovedajú jemnejšej esencii. Modrá a zelená naznačuje, že vôňa je svieža, ostro farebné obaly signalizujú, že ide o ovocné alebo sladké vône.

Pri rozhodovaní vám môže pomôcť aj reklamná kampaň. Slávne osobnosti, modelky, herečky sa do nich nevyberajú náhodne.

Majú za úlohu reprezentovať štýl nositeľa parfumu. Už na prvý pohľad teda vytušíte, či je určený pre ráznu podnikateľku, krehké dievča alebo nezávislú a kreatívnu dušu.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na Korzár

Inzercia - Tlačové správy

  1. Kupujete alebo predávate byt? Týchto 5 vecí si skontrolujte!
  2. 4 konkrétne tipy, ako získať peniaze na rozvoj podnikania
  3. Cena elektriny rastie, čo to znamená pre firmy?
  4. Boli ste v Novembri 89 na námestí? Patrí vám verejná vďaka!
  5. Spoločenská zodpovednosť je súčasťou podnikania
  6. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch
  7. Ľudia si už neuvedomujú, že ich svet nekončí na vlastnom prahu
  8. Televízor s 8K rozlíšením je realitou. Kúpiť či čakať?
  9. Psychológ varuje rodičov: Nesnažte sa byť dokonalými
  10. EY Podnikateľ roka: hľadáme slovenské príbehy!
  1. Cena elektriny rastie, čo to znamená pre firmy?
  2. 4 konkrétne tipy, ako získať peniaze na rozvoj podnikania
  3. Manažment a svet v pohybe, výzvy, príležitosti a hrozby
  4. Boli ste v Novembri 89 na námestí? Patrí vám verejná vďaka!
  5. 4 mýty o minerálnej vlne, ktorým by ste nemali veriť
  6. Stavebná fakulta STU na dňoch kariérneho poradenstva
  7. XXIII. Seminár I. Poliačka – Rozvoj cestnej infraštruktúry
  8. Spoločenská zodpovednosť je súčasťou podnikania
  9. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch
  10. Sieť prevádzok Stop Shop obchodov má už 80 pobočiek
  1. Dvaja Slováci dokázali zázrak. Ich listy chcú po celom svete 34 667
  2. Kde robia v Bratislave najlepšiu kávu? Vybrali sme 6 kaviarní 26 569
  3. Platíte si poistenie domova zbytočne? 21 282
  4. Kupujete alebo predávate byt? Týchto 5 vecí si skontrolujte! 11 787
  5. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch 9 778
  6. First moment na leto 2019 je tu: 13 letovísk s výraznými zľavami 4 205
  7. Televízor s 8K rozlíšením je realitou. Kúpiť či čakať? 4 187
  8. Psychológ varuje rodičov: Nesnažte sa byť dokonalými 4 177
  9. Volkswagen T-Cross má z každého niečo 3 725
  10. Hidradenitída - kožná choroba, o ktorej sa nehovorí 3 478

Neprehliadnite tiež

Najdrahšie hlasy v Košiciach dostala Bašistová

Kandidáti načreli poriadne hlboko do svojich úspor.

Právnici: Bratislavský súd nemal vydať opatrenie pre EEI

Tvrdia, že zasiahol do legislatívnej právomoci mesta Košice.

V Prešove stála kampaň 7-násobne menej ako v Košiciach

Najviac minula Turčanová, najlacnejšie hlasy mal Hagyari, najdrahšie Oľha.

Vaľová investovala dvakrát toľko ako jej premožiteľ

Humenskí kandidáti na primátora sa v kampani držali finančne pri zemi.

Danko dal na kampaň 7-krát menej ako porazený Beljajev

Najdrahšiu primátorskú kampaň mal práve známy podnikateľ.

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Príbeh Bonaparte: stavba, ktorou nepohne ani kauza Bašternák

Komplex vzbudzoval rozruch od začiatku.

KOMENTÁR PETRA SCHUTZA

O slobodu sa dá aj prísť

Ani ústava nemusí vydržať všetko.

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop