Existuje veľa významných ľudí z rôznych odborov, ktorí sú nositeľmi mena Sergio i jeho inojazyčných verzií (napríklad francúzskeho Serge či rumunského Sergiu). Každý, kto sa zaujíma o dizajn automobilov, si k menu Sergio okamžite priradí priezvisko Pininfarina. Sergio prevzal v roku 1961 dizajnérsku (vtedy sa nazývala karosárska) firmu svojho otca Pinina Farina a v tom istom roku taliansky prezident formálne schválil zmenu priezviska Farina na Pininfarina. Dizajnérska firma Pininfarina žala mimoriadne úspechy najmä dizajnom vozidiel pre automobilku Ferrari. Nečudo preto, že Ferrari si pamiatku Sergia Pininfarinu, ktorý zomrel v júli 2012, uctila nádhernou štúdiou Ferrari Sergio Concept, predstavenou na ženevskom autosalóne v roku 2013. Z tejto štúdie odvodila firma Ferrari nedávno predstavený „sériový" model Sergio, ktorý už nie je až tak odvážne tvarovaný ako pôvodný koncepčný automobil. Slovo sériový sme do úvodzoviek dali preto, lebo model Sergio bude vyrobený len v šiestich kusoch, takže ťažko hovoriť o skutočnej sériovej výrobe. Model Sergio je postavený na podvozku modelu 458 Spider. Rozsiahlym použitím uhlíkových kompozitov i tým, že vozidlo nemá žiadnu strechu, sa podarilo jeho hmotnosť znížiť na 1 300 kg. Na pohon vozidla slúži 4,5-litrový vidlicový osemvalec, ktorý je uložený pred zadnou nápravou a ktorého maximálny výkon je 445 kW. Tento výkon katapultuje nové superšportové ferrari z 0 na 100 km/h za rovné tri sekundy. Cena vozidla nie je verejne známa, ale aj keby ste ju vedeli a mali dostatok financií na kúpu Sergia, nebude vám to nič platné, pretože všetkých šesť exemplárov už bolo „pridelených" tým najlepším zákazníkom firmy Ferrari.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.