Na blížiacom sa parížskom autosalóne predstaví spomenutá automobilka modernizovanú verziu svojho modelu Polo GTI. Modernizovaná alias „faceliftovaná" verzia sa od doterajšieho modelu odlišuje pozmeneným predným nárazníkom a maskou chladiča, pripomínajúcou včelí plást. Dizajnérske úpravy sa dotkli aj zadnej časti, a to v podobe modifikovaného nárazníka a dvojitej koncovky výfuku. Vozidlo sa štandardné dodáva so 17-palcovými ráfikmi z ľahkej zliatiny, za ktorými „presvitajú" červeno nafarbené strmene zosilnenej brzdovej sústavy. V interiéri nájdeme športový volant so sploštenou spodnou časťou a športové sedadlá s klasickým károvaným vzorom. Podstatné zmeny však nastali pod kapotou vozidla. Doterajší hnací agregát so zdvihovým objemom 1,4 litra bol nahradený 1,8-litrovým motorom TSI. Skratka TSI znamená, že ide o prepĺňaný motor s priamym vstrekovaním benzínu. Motor dosahuje maximálny výkon 141 kW, čo je o približne 9 kW viac, než mal doterajší motor. Najvyšší krútiaci moment nového motora je 320 Nm. Výkonnejší motor poskytuje novému malému Polu GTI pozoruhodné dynamické vlastnosti: zrýchlenie z 0 na 100 km/h mu trvá 6,7 sekundy a jeho maximálna rýchlosť je 236 km/h. Motor môže byť kombinovaný s dvojspojkovou automatickou prevodovkou DSG alebo šesťstupňovou manuálne radenou prevodovkou. Verzia s prevodovkou DSG má kombinovanú priemernú spotrebu 5,5 l/100 km, manuálna prevodovka zdvihne spotrebu na 5,9 l/100 km. Za príplatok môže byť vozidlo vystrojené športovým podvozkom s prestaviteľnými tlmičmi a reflektormi na báze svietiacich diód (LED).
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.