Ide o pomerne malú modernizáciu, pretože model CTS bol uvedený na trh len minulý rok. Firma Cadillac postupne aplikuje na jednotlivé svoje rady upravený firemný znak, ktorý už nie je obklopený vavrínovým venčekom. Zmenu znaku využil výrobca aj úpravu prednej časti, ktorej dominuje nová chrómovaná mriežka, za ktorou sú aktívne lamely, otvárajúce sa podľa požiadaviek na chladenie motora. Nová mriežka je doplnená novými reflektormi. Ďalšie zmeny nastali najmä vo výbave vozidla, ktorá bola doplnená novými elektronickými systémami. Patrí medzi ne napríklad bezdrôtový indukčný systém dobíjania batérie mobilného telefónu, asistenčné systémy udržiavania vozidla v jazdnom pruhu i výstrahy pred jeho neželaným opustením i automatický parkovací systém, ktorý teraz umožňuje aj parkovanie kolmo k chodníku. Nezmenený ostal sortiment pohonných jednotiek, tvorený tromi benzínovými motormi. Základným motorom je dvojlitrový prepĺňaný štvorvalec s maximálnym výkonom 203 kW a najvyšším krútiacim momentom 400 Nm. Ďalším motorom je 3,6-litrový vidlicový šesťvalec, ktorého maximálny výkon je 239 kW a najvyšší krútiaci moment je 373 Nm. Na pohon špičkového športového modelu CTS Vsport slúži 3,6-litrový vidlicový šesťvalec, prepĺňaný dvomi malými turbodúchadlami. Tento motor vyvíja maximálny výkon 313 kW a je najvýkonnejším vidlicovým šesťvalcom, aký kedy General Motors montoval do svojich vozidiel.
Model CTS Vsport zrýchli z 0 na 60 míľ za hodinu (96 km/h) za približne 4,4 sekundy a jeho maximálna rýchlosť sa odhaduje na 277 km/h.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.