Korzár logo Korzár
Sobota, 16. január, 2021 | Meniny má KristínaKrížovkyKrížovky

FIKCIA: Na futbalových majstrovstvách aj logo Mesta Košice

Košice sa opäť zviditeľnili vo svete. Ich logo sa objavuje na Majstrovstvách sveta vo futbale v Brazílii.

Brazília – Chorvátsko. Vpravo zreteľne vidieť logo Mesta Košice.Brazília – Chorvátsko. Vpravo zreteľne vidieť logo Mesta Košice. (Zdroj: archív)



Väčšine slovenských fanúšikov futbalu a košickým zvlášť určite neuniklo, že medzi reklamnými partnermi prebiehajúcich Majstrovstiev sveta vo futbale figuruje aj logo nášho mesta. Vidieť je ho nielen po obvode štadiónov, objavuje sa aj v televíznych spotoch a buletine. Mimochodom, Košice sa takto zviditeľňujú ako jediné z Európy.

"Pred každou turistickou sezónou premýšľame, ako by sme do nášho mesta pritiahli viac turistov," prezradil nám šéf marketingového oddelenia magistrátu Milan Nejmar. "Obvykle sa snažíme vymyslieť nejaké nové atrakcie, no tento rok sme sa rozhodli investovať do niečoho iného. Väčšinou hlasov sme schválili zviditeľnenie mesta na futbalovom šampionáte v Brazílii."

Nebol to ľahký proces. Najprv bolo treba zohnať 20 miliónov eur, čo bola najnižšia suma, ktorú bolo reklamné oddelenie majstrovstiev ochotné akceptovať. Našťastie, viaceré podnikateľské subjekty pochopili, že ide o neopakovateľnú príležitosť a ochotne na tento projekt prispeli. Niektoré tisíckou eur, najväčší giganti siahli do kapsy hlbšie...

"Milión zaslal na špeciálny účet U.S. Steel Košice, denník Korzár, Cukráreň Aida a obchodné centrum Aupark," vymenoval Nejmar najväčších prispievateľov. "Primátor im za to osobne poďakoval a sľúbil, že sa objavia na titulke najbližšej ročenky, vydanej pri príležitosti 800. výročia prvej zmienky o Košiciach."

Ako sme sa od Nejmara dozvedeli, 20 miliónov pokrylo reklamu počas zápasov v skupinách, a potom v boji o 3. miesto. Za reklamu počas finálového zápasu bolo treba pridať ešte päť miliónov.

Okrem už spomínaných zápasov sa logo mesta objavuje v 50-stranovom farebnom buletine, ktorý vychádza každý deň a vydáva ho organizačný výbor majstrovstiev. Logo sa tiež na dve sekundy mihne medzi ostatnými v brazílskej televízii počas upútavok na jednotlivé zápasy.

Samozrejme, medzi niektorými Košičanmi a najmä opozičnými poslancami sa našli takí, ktorí túto formu reklamy označili za zbytočné vyhodené peniaze. Veľmi však vyskakovať nemôže, najmä preto, že magistrát nestála táto akcia ani cent a všetko zaplatil súkromný sektor.

"No nielen toto je pádny argument proti neprajníkom," tvrdí Nejmar. "Už po otváracom zápase medzi Brazíliou a Chorvátskom sa ozvali prví juhoamerickí podnikatelia v cestovnom ruchu. Zaujímalo ich, čo by sme mohli turistom ponúknuť, akú máme históriu a či sa u nás hrá futbal. Dnes môžem potvrdiť, že po skončení majstrovstiev sa k nám chystá 45 tisíc turistov z Brazílie, Argentíny, Peru i Kolumbie."

Včera tesne pred uzávierkou nás Nejmar informoval, že predaj reklamy na finále ešte nie je ukončený. Vyzýva preto tie podnikateľské subjekty, ktoré doteraz na zviditeľnenie mesta neprispeli, že ak sa nazbiera ešte päť miliónov eur, logo mesta sa objaví aj vo finále. Termín uzávierky zbierky je budúci pondelok.

Najčítanejšie na Korzár

Inzercia - Tlačové správy

  1. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť
  2. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  4. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  5. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  6. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur
  7. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  8. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  9. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie
  10. Oktagon 20: Pikantné súboje prinesú aj zápas o titul!
  1. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  2. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  4. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  5. Akčný výpredaj v PLANEO Elektro – to sú ceny nižšie až o 60 %!
  6. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  7. Ohlúpli sme počas Covid roka?
  8. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  9. TOMRA víta kľúčový krok k spusteniu systému zálohovania
  10. Slovaktual umožní všetkým zamestnancom bezplatné testovanie
  1. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur 20 268
  2. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 14 225
  3. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká? 9 874
  4. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 940
  5. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 935
  6. Kuba si turistov omotá okolo prsta. Miesta, ktoré musíte vidieť 7 098
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 611
  8. Kvalitnej hydiny je na pultoch stále menej. Čo vlastne kupujeme? 6 495
  9. Riaditeľ VÚB: Udržateľnosť chceme vsadiť do DNA nášho podnikania 6 457
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 614
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Obyvateľov osady v Zbudskom Dlhom testovali

Odberný tím nepotreboval asistenciu ani armády, ani polície.

Odberný tím chodil testovať aj po domoch.
Testovanie ľudí bez domova na Bosákovej ulici.

Veterinár napísal Krajčímu. Nechápe, prečo nemôže testovať

Stretol sa aj s prípadom, že tyčinky do nosa ľuďom vkladal masér.

Veterinár najprv Ag testy vyhodnocoval, potom už nemohol.
Dávid Demečko.
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Moldava

Koronavírus: Vláda rokuje o celoplošnom testovaní, Za ľudí je proti (minúta po minúte)

PCR testy na Slovensku odhalili viac ako 222-tisíc nakazených koronavírusom. Pandémia Covid-19 si vyžiadala 3 417 obetí. V okrese Nitra platí sprísnený lockdown.

Veronika Remišová.
Slovenská lyžiarka Petra Vlhová skončila štvrtá.

Chôdza ako terapia aj šport. Ako ňou chudnúť aj meditovať?

Prečo je pre nás chôdza taká dôležitá?

Už ste čítali?

SME.sk Najnovšie Najčítanejšie Video Desktop