Korzár logo Korzár
Streda, 26. september, 2018 | Meniny má Edita
Nájdete nás na webe

FIKCIA: Na futbalových majstrovstvách aj logo Mesta Košice

Košice sa opäť zviditeľnili vo svete. Ich logo sa objavuje na Majstrovstvách sveta vo futbale v Brazílii.

Brazília – Chorvátsko. Vpravo zreteľne vidieť logo Mesta Košice.(Zdroj: archív)



Väčšine slovenských fanúšikov futbalu a košickým zvlášť určite neuniklo, že medzi reklamnými partnermi prebiehajúcich Majstrovstiev sveta vo futbale figuruje aj logo nášho mesta. Vidieť je ho nielen po obvode štadiónov, objavuje sa aj v televíznych spotoch a buletine. Mimochodom, Košice sa takto zviditeľňujú ako jediné z Európy.

"Pred každou turistickou sezónou premýšľame, ako by sme do nášho mesta pritiahli viac turistov," prezradil nám šéf marketingového oddelenia magistrátu Milan Nejmar. "Obvykle sa snažíme vymyslieť nejaké nové atrakcie, no tento rok sme sa rozhodli investovať do niečoho iného. Väčšinou hlasov sme schválili zviditeľnenie mesta na futbalovom šampionáte v Brazílii."

Nebol to ľahký proces. Najprv bolo treba zohnať 20 miliónov eur, čo bola najnižšia suma, ktorú bolo reklamné oddelenie majstrovstiev ochotné akceptovať. Našťastie, viaceré podnikateľské subjekty pochopili, že ide o neopakovateľnú príležitosť a ochotne na tento projekt prispeli. Niektoré tisíckou eur, najväčší giganti siahli do kapsy hlbšie...

"Milión zaslal na špeciálny účet U.S. Steel Košice, denník Korzár, Cukráreň Aida a obchodné centrum Aupark," vymenoval Nejmar najväčších prispievateľov. "Primátor im za to osobne poďakoval a sľúbil, že sa objavia na titulke najbližšej ročenky, vydanej pri príležitosti 800. výročia prvej zmienky o Košiciach."

Ako sme sa od Nejmara dozvedeli, 20 miliónov pokrylo reklamu počas zápasov v skupinách, a potom v boji o 3. miesto. Za reklamu počas finálového zápasu bolo treba pridať ešte päť miliónov.

Okrem už spomínaných zápasov sa logo mesta objavuje v 50-stranovom farebnom buletine, ktorý vychádza každý deň a vydáva ho organizačný výbor majstrovstiev. Logo sa tiež na dve sekundy mihne medzi ostatnými v brazílskej televízii počas upútavok na jednotlivé zápasy.

Samozrejme, medzi niektorými Košičanmi a najmä opozičnými poslancami sa našli takí, ktorí túto formu reklamy označili za zbytočné vyhodené peniaze. Veľmi však vyskakovať nemôže, najmä preto, že magistrát nestála táto akcia ani cent a všetko zaplatil súkromný sektor.

"No nielen toto je pádny argument proti neprajníkom," tvrdí Nejmar. "Už po otváracom zápase medzi Brazíliou a Chorvátskom sa ozvali prví juhoamerickí podnikatelia v cestovnom ruchu. Zaujímalo ich, čo by sme mohli turistom ponúknuť, akú máme históriu a či sa u nás hrá futbal. Dnes môžem potvrdiť, že po skončení majstrovstiev sa k nám chystá 45 tisíc turistov z Brazílie, Argentíny, Peru i Kolumbie."

Včera tesne pred uzávierkou nás Nejmar informoval, že predaj reklamy na finále ešte nie je ukončený. Vyzýva preto tie podnikateľské subjekty, ktoré doteraz na zviditeľnenie mesta neprispeli, že ak sa nazbiera ešte päť miliónov eur, logo mesta sa objaví aj vo finále. Termín uzávierky zbierky je budúci pondelok.

Článok pokračuje pod video reklamou

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na Korzár

Inzercia - Tlačové správy

  1. Záujem o Jarabinky rastie, lákajú na zaujímavé prvenstvo
  2. Luxus a starnúca populácia. Toto sú aktuálne biznisové trendy
  3. Rezidenčná štvrť bez betónových plotov
  4. Škola fantázie v Tatralandii. Keď učenie dokáže baviť
  5. SME.sk môžete teraz čítať aj bez reklamy
  6. Dobro, kľúč ku šťastnému osudu
  7. Chcete investovať a zároveň sporiť s 3% úrokom?
  8. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  9. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska!
  10. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov
  1. Záujem o Jarabinky rastie, lákajú na zaujímavé prvenstvo
  2. SME.sk môžete teraz čítať aj bez reklamy
  3. Škola fantázie v Tatralandii. Keď učenie dokáže baviť
  4. Brieždenie pod lomenicou
  5. Dobro, kľúč ku šťastnému osudu
  6. Chcete investovať a zároveň sporiť s 3% úrokom?
  7. Luxus a starnúca populácia. Toto sú aktuálne biznisové trendy
  8. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  9. Zlatý mok čapujú najlepšie v Prešove. Šarišským Majstrom výčapu
  10. Rezidenčná štvrť bez betónových plotov
  1. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 14 368
  2. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 13 251
  3. Nášmu telu stačí iba málo vitamínov 10 909
  4. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov? 7 496
  5. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku 5 549
  6. Hlasujte za Cenu verejnosti v súťaži Učiteľ Slovenska! 5 011
  7. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať 4 409
  8. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste 3 914
  9. Luxus a starnúca populácia. Toto sú aktuálne biznisové trendy 3 696
  10. SME.sk môžete teraz čítať aj bez reklamy 2 855

Neprehliadnite tiež

Skládkovanie asi zdražie. Košice odpad spaľujú, ako to zasiahne Prešov?

Ministerstvo chce na samosprávy pritlačiť. Tie, ktoré netriedia, si priplatia najviac.

Z kandidáta na starostu Rohožníka sa stal len kandidát na poslanca. Obrátil sa na súd

Dali trestné oznámenie pre manipuláciu. On aj zapisovateľka komisie tvrdia každý čosi iné.

Iniciatíva Za slušné Slovensko pripravuje v Košiciach ďalší pochod

Požiadavky z protestov zo začiatku roka stále nie sú splnené.

Druhá liga Východ štartuje aj s Krotákom či Bartošom

Viaceré hokejové osobnosti budú nastupovať v najnižšej súťaži. Bardejov ulovil Vantrobu.

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Je Rybanič whistleblower? Odborníci sa nezhodli

Rybanič chce názor Súdneho dvora Európskej únie.

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Rozprávať nestačí, Fico potrebuje niečo vyhrať

Na jeho minulosť volič tak ľahko nezabudne.

SVET

Zomrel český herec Milan Šimáček, známy z Čiernych barónov

Príčinou bola zrejme rakovina pečene.

Už ste čítali?

Domov Najnovšie Najčítanejšie Desktop