Korzár logo Korzár
Utorok, 17. október, 2017 | Meniny má Hedviga

FIKCIA: Na futbalových majstrovstvách aj logo Mesta Košice

Košice sa opäť zviditeľnili vo svete. Ich logo sa objavuje na Majstrovstvách sveta vo futbale v Brazílii.

Brazília – Chorvátsko. Vpravo zreteľne vidieť logo Mesta Košice.(Zdroj: archív)



Väčšine slovenských fanúšikov futbalu a košickým zvlášť určite neuniklo, že medzi reklamnými partnermi prebiehajúcich Majstrovstiev sveta vo futbale figuruje aj logo nášho mesta. Vidieť je ho nielen po obvode štadiónov, objavuje sa aj v televíznych spotoch a buletine. Mimochodom, Košice sa takto zviditeľňujú ako jediné z Európy.

"Pred každou turistickou sezónou premýšľame, ako by sme do nášho mesta pritiahli viac turistov," prezradil nám šéf marketingového oddelenia magistrátu Milan Nejmar. "Obvykle sa snažíme vymyslieť nejaké nové atrakcie, no tento rok sme sa rozhodli investovať do niečoho iného. Väčšinou hlasov sme schválili zviditeľnenie mesta na futbalovom šampionáte v Brazílii."

Nebol to ľahký proces. Najprv bolo treba zohnať 20 miliónov eur, čo bola najnižšia suma, ktorú bolo reklamné oddelenie majstrovstiev ochotné akceptovať. Našťastie, viaceré podnikateľské subjekty pochopili, že ide o neopakovateľnú príležitosť a ochotne na tento projekt prispeli. Niektoré tisíckou eur, najväčší giganti siahli do kapsy hlbšie...

"Milión zaslal na špeciálny účet U.S. Steel Košice, denník Korzár, Cukráreň Aida a obchodné centrum Aupark," vymenoval Nejmar najväčších prispievateľov. "Primátor im za to osobne poďakoval a sľúbil, že sa objavia na titulke najbližšej ročenky, vydanej pri príležitosti 800. výročia prvej zmienky o Košiciach."

Ako sme sa od Nejmara dozvedeli, 20 miliónov pokrylo reklamu počas zápasov v skupinách, a potom v boji o 3. miesto. Za reklamu počas finálového zápasu bolo treba pridať ešte päť miliónov.

Okrem už spomínaných zápasov sa logo mesta objavuje v 50-stranovom farebnom buletine, ktorý vychádza každý deň a vydáva ho organizačný výbor majstrovstiev. Logo sa tiež na dve sekundy mihne medzi ostatnými v brazílskej televízii počas upútavok na jednotlivé zápasy.

Samozrejme, medzi niektorými Košičanmi a najmä opozičnými poslancami sa našli takí, ktorí túto formu reklamy označili za zbytočné vyhodené peniaze. Veľmi však vyskakovať nemôže, najmä preto, že magistrát nestála táto akcia ani cent a všetko zaplatil súkromný sektor.

"No nielen toto je pádny argument proti neprajníkom," tvrdí Nejmar. "Už po otváracom zápase medzi Brazíliou a Chorvátskom sa ozvali prví juhoamerickí podnikatelia v cestovnom ruchu. Zaujímalo ich, čo by sme mohli turistom ponúknuť, akú máme históriu a či sa u nás hrá futbal. Dnes môžem potvrdiť, že po skončení majstrovstiev sa k nám chystá 45 tisíc turistov z Brazílie, Argentíny, Peru i Kolumbie."

Včera tesne pred uzávierkou nás Nejmar informoval, že predaj reklamy na finále ešte nie je ukončený. Vyzýva preto tie podnikateľské subjekty, ktoré doteraz na zviditeľnenie mesta neprispeli, že ak sa nazbiera ešte päť miliónov eur, logo mesta sa objaví aj vo finále. Termín uzávierky zbierky je budúci pondelok.

Neprehliadnite tiež

Polícia o akcii Shark: Štát ukrátili o takmer 28 miliónov eur

Fingovali vysoké náklady na reklamu, rozdiel si vyplácali na ruku.

Voda v Brehove nespĺňala limity. Zistili v nej viac arzénu

Odborníci: K ohrozeniu zdravia ľudí nedošlo.

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Bývalá opatrovateľka: Bol to prázdny život, nedalo sa to vydržať

Agentúry zneužívajú vodičov aj opatrovateľky, tvrdí bývalá opatrovateľka v Rakúsku Angelika Horňáková.

DOMOV

Prečo SNS odmietne miernejšie tresty za drogy?

Slovenská národná strana opäť pôjde proti vládnemu programu.

Najčítanejšie na Korzár


Inzercia - Tlačové správy


  1. Ako na refinancovanie hypotéky
  2. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  3. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  4. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania
  5. Splnený sen
  6. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur
  7. Majte všetky svoje účty za energie pod kontrolou
  8. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne
  9. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman
  10. Zaparkujte tak, aby ste s vaším vozidlom odišli vy, a nie iný
  1. 60 rokov európskej integrácie: úspechy a výzvy
  2. Návšteva zo Southwestern University of Finance and Economics
  3. Medzinárodná letná škola EDGE 2017
  4. Koncert a diskusia s názvom „Otvorene o extrémizme“
  5. Ako na refinancovanie hypotéky
  6. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania
  7. Splnený sen
  8. Majte všetky svoje účty za energie pod kontrolou
  9. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne
  10. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok
  1. Drobné nepozornosti v domácnosti môžu stáť aj tisíce eur 10 425
  2. Neobjavené emiráty Fujairah a Ajman 6 047
  3. Ukážeme vám, prečo je dobré sporiť si na dôchodok 2 582
  4. 3 slovenské projekty, ktoré sa nestratia ani vo svete 2 502
  5. Títo Slováci sa rozhodli zveľadiť svoje okolie 2 418
  6. Za 30 rokov sa cena fotovoltických panelov znížila 100-násobne 2 256
  7. Zaparkujte tak, aby ste s vaším vozidlom odišli vy, a nie iný 1 831
  8. Pravda o privátnych značkách. Firmy ich vyrábajú podľa zadania 1 678
  9. Koniec štátnym príspevkom pre mladých 1 619
  10. Splnený sen 1 336

Už ste čítali?

Domov Najnovšie Najčítanejšie Desktop