Korzár logo Korzár
Nedeľa, 18. november, 2018 | Meniny má Eugen
Nájdete nás na webe

FIKCIA: Na futbalových majstrovstvách aj logo Mesta Košice

Košice sa opäť zviditeľnili vo svete. Ich logo sa objavuje na Majstrovstvách sveta vo futbale v Brazílii.

Brazília – Chorvátsko. Vpravo zreteľne vidieť logo Mesta Košice.(Zdroj: archív)



Väčšine slovenských fanúšikov futbalu a košickým zvlášť určite neuniklo, že medzi reklamnými partnermi prebiehajúcich Majstrovstiev sveta vo futbale figuruje aj logo nášho mesta. Vidieť je ho nielen po obvode štadiónov, objavuje sa aj v televíznych spotoch a buletine. Mimochodom, Košice sa takto zviditeľňujú ako jediné z Európy.

"Pred každou turistickou sezónou premýšľame, ako by sme do nášho mesta pritiahli viac turistov," prezradil nám šéf marketingového oddelenia magistrátu Milan Nejmar. "Obvykle sa snažíme vymyslieť nejaké nové atrakcie, no tento rok sme sa rozhodli investovať do niečoho iného. Väčšinou hlasov sme schválili zviditeľnenie mesta na futbalovom šampionáte v Brazílii."

Nebol to ľahký proces. Najprv bolo treba zohnať 20 miliónov eur, čo bola najnižšia suma, ktorú bolo reklamné oddelenie majstrovstiev ochotné akceptovať. Našťastie, viaceré podnikateľské subjekty pochopili, že ide o neopakovateľnú príležitosť a ochotne na tento projekt prispeli. Niektoré tisíckou eur, najväčší giganti siahli do kapsy hlbšie...

"Milión zaslal na špeciálny účet U.S. Steel Košice, denník Korzár, Cukráreň Aida a obchodné centrum Aupark," vymenoval Nejmar najväčších prispievateľov. "Primátor im za to osobne poďakoval a sľúbil, že sa objavia na titulke najbližšej ročenky, vydanej pri príležitosti 800. výročia prvej zmienky o Košiciach."

Ako sme sa od Nejmara dozvedeli, 20 miliónov pokrylo reklamu počas zápasov v skupinách, a potom v boji o 3. miesto. Za reklamu počas finálového zápasu bolo treba pridať ešte päť miliónov.

Okrem už spomínaných zápasov sa logo mesta objavuje v 50-stranovom farebnom buletine, ktorý vychádza každý deň a vydáva ho organizačný výbor majstrovstiev. Logo sa tiež na dve sekundy mihne medzi ostatnými v brazílskej televízii počas upútavok na jednotlivé zápasy.

Samozrejme, medzi niektorými Košičanmi a najmä opozičnými poslancami sa našli takí, ktorí túto formu reklamy označili za zbytočné vyhodené peniaze. Veľmi však vyskakovať nemôže, najmä preto, že magistrát nestála táto akcia ani cent a všetko zaplatil súkromný sektor.

"No nielen toto je pádny argument proti neprajníkom," tvrdí Nejmar. "Už po otváracom zápase medzi Brazíliou a Chorvátskom sa ozvali prví juhoamerickí podnikatelia v cestovnom ruchu. Zaujímalo ich, čo by sme mohli turistom ponúknuť, akú máme históriu a či sa u nás hrá futbal. Dnes môžem potvrdiť, že po skončení majstrovstiev sa k nám chystá 45 tisíc turistov z Brazílie, Argentíny, Peru i Kolumbie."

Včera tesne pred uzávierkou nás Nejmar informoval, že predaj reklamy na finále ešte nie je ukončený. Vyzýva preto tie podnikateľské subjekty, ktoré doteraz na zviditeľnenie mesta neprispeli, že ak sa nazbiera ešte päť miliónov eur, logo mesta sa objaví aj vo finále. Termín uzávierky zbierky je budúci pondelok.

Článok pokračuje pod video reklamou

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na Korzár

Inzercia - Tlačové správy

  1. Kupujete alebo predávate byt? Týchto 5 vecí si skontrolujte!
  2. Boli ste v Novembri 89 na námestí? Patrí vám verejná vďaka!
  3. Spoločenská zodpovednosť je súčasťou podnikania
  4. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch
  5. Ľudia si už neuvedomujú, že ich svet nekončí na vlastnom prahu
  6. Televízor s 8K rozlíšením je realitou. Kúpiť či čakať?
  7. Psychológ varuje rodičov: Nesnažte sa byť dokonalými
  8. EY Podnikateľ roka: hľadáme slovenské príbehy!
  9. Platíte si poistenie domova zbytočne?
  10. Volkswagen T-Cross má z každého niečo
  1. Boli ste v Novembri 89 na námestí? Patrí vám verejná vďaka!
  2. 4 mýty o minerálnej vlne, ktorým by ste nemali veriť
  3. Stavebná fakulta STU na dňoch kariérneho poradenstva
  4. XXIII. Seminár I. Poliačka – Rozvoj cestnej infraštruktúry
  5. Spoločenská zodpovednosť je súčasťou podnikania
  6. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch
  7. Sieť prevádzok Stop Shop obchodov má už 80 pobočiek
  8. Rozdiel medzi Dič a Ič dph
  9. Ekonomická diplomacia Indonézie
  10. Ako si vieme zabezpečiť štedrý a spokojný dôchodok?
  1. Dvaja Slováci dokázali zázrak. Ich listy chcú po celom svete 34 596
  2. Kde robia v Bratislave najlepšiu kávu? Vybrali sme 6 kaviarní 26 562
  3. Platíte si poistenie domova zbytočne? 20 948
  4. Kupujete alebo predávate byt? Týchto 5 vecí si skontrolujte! 11 091
  5. Hodnotenie profesionála: Dovolenka na Seycheloch 9 238
  6. First moment na leto 2019 je tu: 13 letovísk s výraznými zľavami 5 703
  7. Televízor s 8K rozlíšením je realitou. Kúpiť či čakať? 3 989
  8. Psychológ varuje rodičov: Nesnažte sa byť dokonalými 3 974
  9. Hidradenitída - kožná choroba, o ktorej sa nehovorí 3 872
  10. Volkswagen T-Cross má z každého niečo 3 648

Neprehliadnite tiež

Tipy na dnes - pondelok 19. novembra

Naše tipy na zaujímavé kultúrne podujatia a spoločenské akcie.

Hokejisti Popradu nezískali v Trenčíne ani bod

Kamzíci nedokázali prekonať brankára domácich ani raz.

Muža v Zlatej Idke zavalilo auto, zraneniam na mieste podľahol

Pomôcť sa mu snažili náhodní svedkovia aj leteckí záchranári.

Prešovskí hádzanári zvíťazili v Silkeborgu, zamiešali boj o postup

V skupinovej fáze Ligy majstrov zdolali dánskeho lídra skupiny o jeden gól.

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Syn zavraždenej maltskej novinárky: Premrhali sme moment, keď sa mohli veci zmeniť

Za kritiku korupcie sme nepriatelia národa, hovorí Paul Caruana Galizia.

PLUS

Čo robíš, spíš? Spíš ne. Ako si Česi a Slováci rozumejú

Na čom sa lámu preteky v jazykových omyloch.

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop