Spomenutý čas je približne o štyri sekundy lepší než bol doterajší rekord. Špeciálna verzia má trochu pridlhé označenie Mégane R.S. 275 Trophy-R a je to v podstate dvojsedadlová verzia modelu R.S. 275 Trophy. Odstránením zadných sedadiel i ďalšími úpravami sa dosiahlo zníženie hmotnosti vozidla o približne 100 kg. Na pohon vozidla slúži dvojlitrový benzínový motor, ktorého maximálny výkon bol zvýšený na 206 kW (to je 275 koní - preto je v označení vozidla číslo 275). Vozidlo jazdí na 19-palcových kolesách a je vystrojené diferenciálom s obmedzeným sklzom, titánovým výfukovým potrubím a prestaviteľnými tlmičmi s pružinami, zhotovenými z kompozitného materiálu. Špeciálny model Mégane R.S. 275 Trophy-R bude vyrobený len v 250 kusoch, ktoré sa dostanú na trh len v pätnástich krajinách.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.