Prvou je luxusne vybavený crossover DS6 WR, ktorým chce francúzsky výrobca osloviť najmä tzv. prémiových klientov (nech už to znamená čokoľvek). Ako vyplýva z označenia, toto vozidlo patrí do subznačky DS, z ktorej chce Citroën vytvoriť samostatnú značku. Sériový model DS6 WR je odvodený od štúdie Wild Rubis. Vozidlo je postavené na podvozku s rázvorom 273 cm, jeho dĺžka je 455 cm, šírka je 186 cm a výška 161 cm. Tieto vonkajšie rozmery naznačujú, že vozidlo má priestranný interiér. Prednej časti vozidla dominuje chrómovaná mriežka, ktorá je typickým prvom vozidiel série DS. Na pohon nového modelu slúži 1,6-litrový prepĺňaný benzínový motor, dodávaný v dvoch výkonových verziách (119 kW a 149 kW).
Ďalšou pekinskou novinkou francúzskej firmy bol koncepčný automobil C-XR. Toto vozidlo je prvým športovo-úžitkovým modelom, vyvinutým v rámci spolupráce firmy Citroën s čínskou spoločnosťou Dongfeng Motor Group. Podľa informácií v zahraničnej tlači je model C-XR odvodený od úspešného sesterského modelu Peugeot 2008. Sériová verzia modelu C-RX by mala osloviť rýchlo rastúcu skupinu motoristov, ktorí preferujú vozidlá SUV – v tomto segmente sa vlani v Číne predalo o polovicu viac vozidiel než v roku 2012. Vozidlo C-RX je postavené na podvozku s rázvorom 265 cm, jeho dĺžka je 426 cm, šírka je 179 cm a výška 156 cm. Na pohon vozidla, jazdiaceho na 17-palcových pneumatikách, slúži 1,6-litrový benzínový motor s maximálnym výkonom 149 kW. Podľa zatiaľ neoficiálnych informácií by sa kompaktný model C-RX mohol v roku 2015 objaviť aj na európskom trhu.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.