Korzár logo Korzár
Streda, 20. február, 2019 | Meniny má Lívia
Nájdete nás na webe

Štúdia Jaguar C-X17

Sortiment britskej automobilky Jaguar tradične tvoria luxusné sedany a výkonné športové automobily.

Štúdia Jaguar C-X17. Vo Frankfurte predstavená štúdia je predzvesťou prvého sériového modelu firmy Jaguar v segmente crossoverov.Štúdia Jaguar C-X17. Vo Frankfurte predstavená štúdia je predzvesťou prvého sériového modelu firmy Jaguar v segmente crossoverov.(Zdroj: Rado Mlýnek)

To, že to tak nemusí byť i v budúcnosti, naznačila expozícia tejto firmy na autosalóne vo Frankfurte.
Na svojom stánku tam Jaguar predstavil v svetovej premiére štúdiu C-X17, ktorá otvára nový segment v sortimente tradičného britského výrobcu. Táto štúdia patrí do segmentu športovo-úžitkových vozidiel či crossoverov, ktoré doteraz Jaguar nevyrábal. Štúdia prináša aj technologickú novinku, pretože je postavená na novej modulárnej hliníkovej plošine, ktorá bude základom pre mnohé ďalšie nové modely Jaguar. Vo Frankfurte predstavená štúdia C-X17 vyzerá takpovediac sériovo a svojimi tvarmi – najmä prednou maskou – dobre zapadá do terajšieho sortimentu firmy, ktorú v súčasnosti vlastní indický koncern Tata. V interiéri vozidla sú štyri samostatné sedadlá, pričom v zadnej časti sú ďalšie dve sklopné sedadlá. Nad prvým i druhým radom sedadiel je veľké strešné okno. Štúdia je postavená na podvozku s rázvorom 2 905 mm, jej dĺžka je 4 718 mm, šírka je 1 959 mm a výška 1 649 mm. Dobrú priechodnosť terénom zaručuje veľká svetlá výška podvozku (213 mm). Vozidlo jazdí na mohutných 23-palcových ráfikoch z ľahkej zliatiny. Interiér vozidla je čalúnený kvalitnou kožou firmy Connolly. Komunikačný systém vozidla umožňuje cestujúcim, aby medzi sebou zdieľali hudbu, videá či iné informácie. Vozidlo je vystrojené špičkovým audiosystémom firmy Meridian, ktorý má 12 reproduktorov. O pohonnom systéme štúdie C-X17 nie sú známe žiadne podrobnejšie informácie. Firma Jaguar zverejnila len to, že vozidlo je vystrojené systémom pohonu všetkých kolies s elektronicky riadenými diferenciálmi. Zatiaľ nie je zrejmé, kedy sa začne vyrábať sériový model, odvodený zo štúdie C-X17. Jaguar ale oznámil, že prvým modelom, ktorý bude využívať novú modulárnu koncepciu, bude prémiový sedan strednej triedy, ktorý na trh príde v roku 2015.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na Korzár

Inzercia - Tlačové správy

  1. Premýšľate o aute do 10 000 eur? Poradíme vám, ako nenaletieť
  2. Trápi vás chrípka alebo prechladnutie? Vieme, ako s nimi zatočiť
  3. Reportáž: Takto sa na Slovensku vyrábajú cestoviny
  4. Zážitky z Pobaltia: Objavte Tallinn a Rigu
  5. Darček, s ktorým si na vás spomenie 365 dní v roku
  6. Predpremiéra vynoveného VW Passat: Viac IQ, viac online
  7. Šanca pre mladé talenty z oblasti umenia, vedy či športu
  8. Top destinácie a hotely na exotickú dovolenku v zime
  9. Stotisíc ľudí rozhodlo: Nadácia banky rozdelí štvrť milióna eur
  10. Slovensko má historicky najvyšší počet ľudí bankujúcich online
  1. Slovensko má zasiahnuť robotizácia
  2. Viete, aké sú najlepšie možnosti sporenia pre mladých?
  3. Trápi vás chrípka alebo prechladnutie? Vieme, ako s nimi zatočiť
  4. Lídri farmárov? Jeden je spájaný so zločinom. A druhý?
  5. Hitem jsou cyklopočítače Mio - pro zábavu i výkon
  6. Reportáž: Takto sa na Slovensku vyrábajú cestoviny
  7. Ako založiť spoločnosť v Rakúsku
  8. Tatranská mliekareň prosperuje aj vďaka spolupráci s Tescom
  9. Premýšľate o aute do 10 000 eur? Poradíme vám, ako nenaletieť
  10. Noerr advised on WebSupport deal
  1. Zážitky z Pobaltia: Objavte Tallinn a Rigu 13 680
  2. Darček, s ktorým si na vás spomenie 365 dní v roku 13 594
  3. Premýšľate o aute do 10 000 eur? Poradíme vám, ako nenaletieť 12 907
  4. Reportáž: Takto sa na Slovensku vyrábajú cestoviny 10 899
  5. Na dôchodok si možno sporíte zle. Šesť zásad správneho šetrenia 7 918
  6. Je lepšie menučko, alebo domáca strava? Týždeň sme varili doma 6 382
  7. Predpremiéra vynoveného VW Passat: Viac IQ, viac online 4 431
  8. Hotovosť je na ústupe. Karty akceptujú aj v kostole či na ulici 4 429
  9. Trápi vás chrípka alebo prechladnutie? Vieme, ako s nimi zatočiť 3 994
  10. Čo sa stalo s mojimi úsporami v druhom pilieri? 3 612

Neprehliadnite tiež

Takto to vyzeralo pri trati po nehode.

Polícia žiadala železnice o kamerový systém na košickej stanici. Neuspela

Železnice sa odvolávajú na legislatívu a ochranu osobných údajov.

Na bezpečnosť bdejú kamery prevádzok súkromného investora.
Mapa miest, kde budú vo štvrtok protesty.

Firma, ktorá robila strop, čo sa zrútil: Čo my máme s kolaudáciou?

Podnikateľ sa trestným stíhaním ohrozený necíti: Ja som ples neorganizoval.

Možnou príčinou sú podľa šéfa stavebnej firmy staré pórobetónové stropy a nevykurovaná premrznutá budova.

Petičiari spochybňujú predaj pozemkov pod cestou k budúcemu tunelu

Boj proti stavbe na Mirka Nešpora v Prešove stále pokračuje.

Marián Očkovič a petičný výbor z ulice Mirka Nešpora - René Polačok a Vladimír Ilavský.

Hlavné správy zo Sme.sk

Autorská strana Jakuba Fila

Rozhodnú voľby skrytí voliči? Pri čítaní prieskumov sa treba mať na pozore

Ustálila sa štvorica favoritov, súboj môže byť tesný do konca.

Dobré ráno

Dobré ráno: Nachystajte sa na ešte horšieho Roberta Fica

Toto nie sú žiadne tri kroky dopredu.

DOMOV

Rok po vražde Jána a Martiny: Prídite na diskusiu denníka SME

Diskutovať budú Beata Balogová, Peter Bárdy a Zuzana Kovačič Hanzelová.

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop