Pred štartom pretekov sa im totiž predstavil koncepčný automobil CC100 Speedster, ktorý pilotoval samotný šéf firmy Aston Martin Dr. Ulrich Bez. Spoločnosť tomuto koncepčnému vozidlu robil historický pretekársky automobil DBR1 s legendárnym Stirlingom Mossom za volantom. Pretekársky špeciál DBR1 sa preslávil niekoľkými víťazstvami v pretekoch na 1 000 kilometrov na spomenutom nemeckom okruhu, ale najväčším úspechom tohto vozidla bolo víťazstvo v prestížnych 24-hodinových pretekoch v Le Mans (v roku 1959). Konštruktéri a dizajnéri, ktorí navrhovali štúdiu CC100 Speedster, sa inšpirovali práve úspešným vozidlom DBR1. Celý proces vzniku štúdie, od jej návrhu až po zhotovenie, netrval ani šesť mesiacov. O tejto dvojsedadlovej štúdii je však známych len veľmi málo technických podrobností. Na jej pohon slúži osvedčený neprepĺňaný šesťlitrový vidlicový dvanásťvalec, ktorého výkon však zatiaľ nebol zverejnený. Motor je kombinovaný so šesťstupňovou automatickou sekvenčnou prevodovkou, ovládanou páčkami na stĺpiku volantu. Podľa firemných odhadov štúdia zrýchli z 0 na 60 míľ za hodinu (96 km/h) za štyri sekundy a jej maximálna rýchlosť je elektronicky obmedzená na 180 míľ za hodinu. Karoséria vozidla je zhotovená z uhlíkových kompozitov. Číslo 100 v označení štúdie má svoj význam, pretože automobilka Aston Martin oslavuje práve tohto roku sto rokov svojej existencie. Spoločnosť Aston Martin založili v roku 1913 Lionel Martin a Robert Bamford. K popularite firmy prispeli aj filmy, v ktorých agent 007 James Bond jazdil na špeciálne upravených a všelijakými technickými vymoženosťami vystrojených automobiloch Aston Martin.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.