Pôvodný model Fluence, vyznačujúci sa stupňovitou zadnou časťou, bol na trh uvedený v roku 2009. Modernizovaný model Fluence sa od pôvodného odlišuje upraveným dizajnom, pričom najväčšími zmenami prešla predná časť vozidla. Tá má teraz rovnaký dizajn ako ostatné modely firmy Renault a dominuje jej veľké firemné logo. Moderný a dynamický výzor dodávajú vozidlu aj denné svetlá na báze svietiacich diód. Zmeny sa dotkli aj interiéru, kde nájdeme digitálny prístrojový panel a inovované čalúnenie sedadiel. Novinky sú aj pod kapotou. Modernizovaný model Fluence je vystrojený novým 1,6-litrovým benzínovým motorom, ktorý má 16 ventilov na valec a vyvíja 86 kW. V spojení s prevodovkou X-Tronic (s kontinuálnou zmenou prevodového pomeru) má tento motor priemernú spotrebu 6,4 l/100 km. Sedan môže byť poháňaný aj dvomi vznetovými motormi, ktoré majú výkon 82 resp. 97 kW, pričom ich spotreba je len 4,6 l/100. Renault Fluence sa vyrába v tureckej Burse a na trh príde na budúci rok.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.