Štúdia LF-CC predstavuje najnovšie stvárnenie jedinečného dizajnového jazyka automobilky, známeho ako L-finesse, s doposiaľ najodvážnejším spracovaním „vretenovitej" mriežky chladiča, charakteristickej pre vozidlá značky Lexus. Niektoré dizajnérske prvky sú prevzaté zo štúdie LF-LC, ktorá mala svetovú premiéru na januárovom autosalóne v americkom Detroite. Novým prvkom sú trojité predné reflektory na báze svietiacich diód. Dvojdverová štúdia predznamenáva príchod nového kupé strednej triedy, ktoré sa má na trhu objaviť v blízkej budúcnosti. Interiér koncepčného vozidla LF-CC je ukážkou progresívneho, luxusného usporiadania kabíny budúcich modelov značky Lexus a predstavuje ďalší vývoj dizajnovej filozofie spoločnosti týkajúci sa rozhrania človek-stroj. Palubná doska je rozdelená na dve samostatné zóny. Horná zobrazovacia zóna s viacerými displejmi je umiestnená vo vzdialenosti, ideálnej na rýchlu kontrolu údajov jediným pohľadom. V spodnej obslužnej zóne je radiaca páka s unikátnym dizajnom a inovatívny dotykový displej Touch Tracer na diaľkové ovládanie jednotlivých systémov. Na pohon štúdie LF-CC slúži úplne nový a vysoko účinný hybridný hnací agregát, predstavujúci novú pohonnú jednotku pre budúce vozidlá značky Lexus. Hlavnou časťou tohto pohonného systému s označením Lexus Hybrid Drive je úplne nový 2,5-litrový zážihový štvorvalec s dvomi vačkovými hriadeľmi v hlave valcov (rozvod DOHC). Ten je doplnený kompaktným vysokovýkonným vodou chladeným elektromotorom s permanentnými magnetmi. Spaľovací motor je vystrojený systémom priameho vstrekovania benzínu a pracuje v tzv. Atkinsonovom cykle, pri ktorom je nasávací ventil otvorený dlhšie ako zvyčajne a piest sa už začal pohybovať so spodnej úvrate do hornej.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.