Takýto predaj jedného modelu pod rôznymi značkami je bežný najmä medzi automobilkami, ktoré sú nejakým spôsobom zviazané. Jedným z najnovších príkladov takéhoto „preznačkovania" je kabriolet Lancia Flavia, ktorý nedávno uviedol na trh taliansky koncern Fiat. Ten je, ako možno viete, väčšinovým vlastníkom amerického koncernu Chrysler. Preto sa na európskom trhu objavilo už viacero modelov značky Fiat či Lancia, ktoré sú vlastne americkými autami značky Chrysler. Aj nový kabriolet Flavia skrýva pod svojou karosériou techniku amerického kabrioletu Chrysler 200. Navonok sa Flavia od americkej „dvestovky" odlišuje najmä chrómovanou prednou maskou s veľký logom firmy Lancia. Pretože európsky motorista má na jazdné vlastnosti svojho auta iné požiadavky než ten americký, Flavia sa od svojho „otca" odlišuje inak naladeným podvozkom, upraveným riadením a väčšími brzdovými kotúčmi. Štvormiestny kabriolet je postavený na podvozku s rázvorom 2 700 mm a jeho dĺžka je 4 947 mm, šírka 1 843 mm a výška 1 479 mm. Plátenná strecha kabrioletu sa sklápa elektrickým mechanizmom. Do sériového výstroja luxusného kabrioletu patria kožené poťahy interiéru, informačno-zábavný systém so 6,5-palcovou dotykovou obrazovkou, rozhranie USB, mechanika CD/DVD a pevný disk s kapacitou 40 GB, na ktorý možno ukladať navigačné údaje a hudobné alebo obrazové súbory. Na pohon vozidla slúži len 2,4-litrový zážihový štvorvalec, vystrojený systémom variabilného časovania nasávacích i výfukových ventilov. Motor vyvíja maximálny výkon 125 kW a jeho najvyšší krútiaci moment je 220 Nm. Lancia Flavia, vystrojená automatickou prevodovkou, zrýchli z 0 na 100 km/h za 10,8 s a jej maximálna rýchlosť je 195 km/h.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.