Twingo sa stalo prvým modelom značky Renault, ktorý sa vyznačuje novým dizajnom prednej časti. Dominantným prvkom tejto časti je veľké firemné logo. Zmeny sa dotkli aj sortimentu motorov, ktorý bol takpovediac zoštíhlený. Na pohon Twinga sú teraz k dispozícii len tri motory. Prvým z nich je 1,5-litrový vznetový motor, ktorého maximálny výkon je 63 kW. Priemerná spotreba tohto motora je 3,4 l/100 km, prípadne len 3,1 l/100 km – ak je vozidlo vystrojené „balíčkom" úsporných opatrení. Ďalšími motormi sú dve verzie 1,2-litrového benzínového motora. Slabšia verzia má výkon 55 kW, výkonnejšia vyvíja výkon 75 kW. Slabšia verzia môže byť kombinovaná s automatizovanou päťstupňovou prevodovkou. Výkonnejší motor má priemernú spotrebu 5,7 l/100 km. Zúženie sortimentu motorov bolo vykompenzované širším sériovým výstrojom, do ktorého patrí aj antiblokovací systém, centrálny zamykací systém, elektrické ovládanie okien, bočné airbagy a posilňovač riadenia. Klimatizačný systém, rádio a výškovo prestaviteľné sedadlá už ale patria do príplatkového výstroja. Namiesto priebežného zadného sedadla môže byť Twingo vystrojené dvomi samostatnými zadnými sedadlami, ktoré sú pozdĺžne posuvné o 220 mm. Firma Renault myslí aj na športovejšie založených motoristov a Twingo opäť ponúka aj vo verzii RS, čo znamená Renault Sport. Opticky sa verzia RS od bežného Twinga odlišuje novým predným nárazníkom so spojlerovou hranou, novým zadným nárazníkom a strešným spojlerom. Na pohon športového Twinga slúži 1,6-litrový 16-ventilový motor, ktorý disponuje maximálnym výkonom 98 kW pri 6 750 ot/min. a najvyšším krútiacim momentom 160 Nm pri 4 400 ot/min. Twingo RS sa dodáva aj v špeciálnej úprave, nazvanej Gordini.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.