O malej talianskej firme Faralli & Mazzanti, známej aj pod skratkou F&M, ste pravdepodobne ani len nechyrovali. Táto firma sa pôvodne zaoberala najmä reštaurovaním takých vzácnych historických športových automobilov, akými sú napríklad Cisitalia 202, Ferrari 500 Mondial, či Maserati 450 Costin/Zagato. Neskôr si trúfla aj na vlastné kreácie. Výsledkom boli unikátne luxusné automobily Antas V8 a the Vulca V12. Nedávno táto firma oznámila, že chystá svoj prvý superšportový automobil s motorom pred zadnou nápravou. Vozidlo sa malo pôvodne menovať Mugello, a to podľa známeho talianskeho pretekárskeho okruhu, ktorý vlastní Scuderia Ferrari a používa ho aj na testovanie svojich monopostov F1. Svoj prvý automobil napokon firma F&M predstavila pod názvom Evantra. Na pohon tohto vozidla bude slúžiť 3,5-litrový plochý šesťvalcový motor, umiestnený pred zadnou nápravou. Kupujúci sa bude môcť rozhodnúť, či chce mať motor len s atmosferickým plnením, alebo jeho dvomi turbodúchadlami prepĺňanú verziu. Neprepĺňaná verzia má mať výkon 300 kW, prepĺňaná až 447 kW. Karoséria môže byť podľa želania hliníková, alebo z uhlíkových vlákien. Exkluzivitu modelu Evantra zaručí to, že ho vyrobia len v piatich kusoch.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.