Good Angels po strastiplnej ceste prehrali v Montepellieri

Daniel Jendrichovský takú komplikovanú a nákladnú cestu na euroligový zápas ešte nezažil. (Autor: Judita Čermáková)
Sportnet|18. nov 2011 o 00:00

Zatiaľ najvyššiu prehru v tomto ročníku Euroligy zaknihovali basketbalistky Good Angels v Montpellieri. Domácemu tímu podľahli 65:83. Už samotná cesta do Francúzska však bola z pohľadu nášho majstra utrpením.

Výprava z Košíc si užila svoje a odzrkadlilo sa to aj v zápase 6. kola C – skupiny.

KOŠICE. O osemnásť bodov prehral náš euroligový zástupca duel s Basket Lattes Montpellier Agglomération. Basketbalistky Good Angels nebudú v dobrom spomínať nielen na samotné stretnutie, lebo to, čo mu predchádzalo, dalo zabrať celej výprave z Košíc.

„Odlet sme mali skoro ráno z Košíc do Prahy. Praha však pre zlé počasie neprijímala malé lietadlá. Najhoršie na tom bolo, že stále tu bola možnosť, že počasie sa zlepší, tak sme najskôr krúžili nad Prahou, a keď nám dochádzalo palivo, museli sme pristáť v Karlových Varoch. Tam sme dotankovali a štyri hodiny boli pripravený vzlietnuť a ísť do Prahy. Namiesto toho, aby nás ráno posadili do autobusu, tak sme čakali. Nakoniec sme do Prahy tým autobusom aj tak išli a dorazili tam o tretej, bez jedla, bez všetkého. Keďže sme boli veľká skupina, nie dvaja pasažieri, bol obrovský problém narýchlo nás dostať do Paríža. Nakoniec po brutálnom tlaku, ktorý sme na ČSA vyvíjali, nás dostali do lietadla smerujúceho do Frankfurtu a odtiaľ do francúzskej metropoly. Do Paríža sme doleteli večer o deviatej. Nemali sme už v ten deň šancu dostať sa do Montpellier. Tak som musel objednať hotel na letisku a kupoval som jednosmerné letenky do Montpellier na stredajšie ráno, aby sme sa do dejiska zápasu vôbec dostali. Pôvodne sme mali ísť rýchlovlakom TGV, ale lístky nám prepadli. A akoby to nestačilo, na hotel sme sa v Paríži dostali pred polnocou a nedalo sa zohnať jedlo, všetky reštaurácie boli zavreté, tak sme ostali o hlade. Problémy sa len kopili, batožina s nami do Paríža nepriletela, takže v Montpellier sme ani nemohli trénovať. Veci za nami prišli o štvrtej popoludní. To už bolo pre večerným zápasom. Ten sa hrať musel, tak sme už boli pripravení na to, že hráčky si pôjdu kúpiť basketbalovú obuv a domáci nám požičajú dresy,“ opisoval generálny manažér košického klubu Daniel Jendrichovský strastiplné chvíle uplynulých hodín.

Najdrahší výjazd

Takú „psychiatriu“ cestou na euroligový zápas D. Jendrichovský za tie roky ešte nezažil.

„Cestou zo zápasu v Bourges to bolo tiež veselé, ale to už bolo po zápase. A to, čo sa udialo teraz, sa podpísalo na výkone. Lebo nemalo z našej strany hlavu ani pätu,“ priznal generálny manažér klubu, ktorého okrem iného museli mrzieť aj mimoriadne vysoké náklady na stredajší zápas.

„Taký drahý výjazd sme ešte nemali. Museli sme platiť za hotel, brali sme ho na poslednú chvíľu, bol to drahý špás. A to isté sa týka leteniek do Montpellieru. Kupovali sme ich sedem hodín pred odletom, to cestu veľmi predraží.“

Zápas nebudú rozoberať

Náš majster odohral vo Francúzsku zatiaľ najnevydarenejší zápas. Problémy z cesty sa prejavili aj pod košmi.

„Keby sme začali hrať tak, ako v poslednej štvrtine, mohli sme mať šancu. To sme pridali na agresivite. Rozhodnuté bolo už v polčase. Ešte v prvej štvrtine to bolo celkom vyrovnané, ale my sme nedávali koše ani z ľahkých pozícií. Ubíjalo nás však to, že domácim padlo všetko. V prvom polčase mali 79–percentnú úspešnosť streľby. A v celom zápase 69 percent. Z piatich trojkových pokusov premenili päť. Jediné, čo môžem kvitovať, je, že dievčatá to nezabalili a bojovali za každého stavu, hoci sme po troch štvrtinách prehrávali o 24 bodov. Ale päť minút pred koncom to bolo o trinásť. Nezabalili sme to. Ale po zápase sme si povedali, že za ním spravíme hrubú čiaru. Nebudeme ho ani rozoberať, lebo ani nie je čo, vzhľadom na to, čo mu predchádzalo,“ dodal D. Jendrichovský.

Súvisiaci obsah

Nachádzate sa tu:
Domov»Sportnet na východe»Good Angels po strastiplnej ceste prehrali v Montepellieri