Zmeny na karosérii
Niektoré časti karosérie tohto modelu majú pozmenený tvar, pričom tieto zmeny slúžia jednak k zlepšeniu aerodynamických vlastností, jednak zvyšujú atraktívnosť vzhľadu vozidla. Najbadateľnejšími sú zmeny na prednom a zadnom nárazníku, ktoré viedli k optimalizácii prúdenia vzduchu ponad karosériu a zníženiu turbulencií na jej zadnej časti.
Oranžové podsvietenie prístrojov
Najvýraznejšou zmenou v interiéri je tmavšia, jednofarebná prístrojová doska, s ktorou kontrastuje oranžové podsvietenie prístrojov. Interiér sa naďalej vyznačuje veľmi oceňovanou flexibilitou usporiadania, ktorej základom sú zadné sedadlá, nazvané Magic Seats (magické sedadlá).
Nahor sklopné sedáky
Zaujímavosťou týchto sedadiel je, že ich sedáky sa dajú (podobne ako sedáky sedadiel v kinách) sklopiť nahor, čím vznikne za prednými sedadlami veľký priestor na prenášanie neskladných premetov. Novinkou je možnosť prestavovania sklonu zadných operadiel. Nová Haonda Jazz môže byť na želanie vystrojená automatickou prevodovkou s plynulou zmenou prevodového pomeru, doplnenou meničom krútiaceho momentu, ktorý slúži ako spojka na rozjazd.
Prvý malý hybridný model
Novinkou radu Jazz je model Jazz Hybrid, ktorý je prvým vozidlom v segmente malých automobilov, vystrojeným paralelným hybridným hnacím systémom. Tento systém je prevzatý z modelu Insight Hybrid a pozostáva zo spaľovacieho 1,3-litrového motora výkonu 65 kW a elektromotora výkonu 10 kW.
Aj na čisto elektrický pohon
Hybridný systém umožňuje krátke jazdy na čisto elektrický pohon. Priemerná normovaná spotreba modelu Jazz Hybrid je okolo 4,5 l/100 km. Hybridný Jazz sa niektorými drobnými prvkami karosérie opticky odlišuje od bežného modelu Jazz.
Modernizovaný Accord
V Ženeve predstavila firma Honda aj najnovší vývojový stupeň svojho väčšieho modelu Accord, ktorý sa dodáva ako limuzína i kombi. Nová generácia modelu Accord sa od doterajšej navonok odlišuje inak kontúrovanými reflektormi, modifikovanými nárazníkmi a chrómovanou maskou chladiča.
Natáčajú sa do zákruty
Modely vo výbave Lifestyle, Executive a Type S sú sériovo vystrojené bixenónovými reflektormi s aktívnym natáčaním do zatáčok. Vozidlá s týmito reflektormi sú sériovo vystrojené aj systémom na automatické prepínanie medzi diaľkovým a stretávacím svetlom.
Európske „vyladenie" podvozku
Výrobca v spolupráci s nemeckými a britskými špecialistami lepšie „vyladil" pruženie vozidla pre cestné podmienky v Európe. Spotreba 2,2-litrového vznetového motora výkonu 110 kW bola znížená na 5,3 l/100 km. (s manuálnou prevodovkou). Verzia Type S môže byť vystrojená výkonnejšou verziou spomenutého motora. Výkon tejto verzie je 132 kW, kombinovaná spotreba sa pohybuje okolo 5,6 l/100 km.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.