Zvláštnosťou tohto kupé je to, že má troje dverí – vľavo sú len jedny, vpravo dvoje. Zadné pravé dvere majú pritom zvonku neviditeľnú kľučku, aby sa nenarušil dizajn kupé. Veloster je postavený na podvozku s pomerne veľkým rázvorom 265 cm, čo umožnilo vytvoriť pohodlný interiér. Vozidlo je dlhé 422 cm, široké 179 cm a vysoké 140 cm. Konštruktéri dbali na dosiahnutie čo najnižšej hmotnosti – tá je len 1 172 kg. Dizajn nového kupé je dielom výskumného a vývojového centra v kórejskom Namyangu. Prednej časti kupé dominuje typická šesťuholníková predná mriežka a do bokov siahajúce reflektory. Na želanie môže byť vozidlo vystrojené panoramatickou presklenou strechou. Vozidlo jazdí na 17-palcových kolesách z ľahkej zliatiny, na želanie môže byť vystrojené 18-palcovými ráfikmi. Na pohon kupé slúži nový 1,6-litrový štvorvalcový motor radu Gamma. Ide o najmenší motor firmy Hyundai s technológiou priameho vstrekovania benzínu (GDI). Motor, vystrojený variabilným časovaním nasávacích i výfukových ventilov, má maximálny výkon 103 kW pri 6 300 ot./min. a jeho najvyšší krútiaci moment je 167 Nm. Predné kolesá kupé sú poháňané prostredníctvom šesťstupňovej manuálnej prevodovky, na želanie bude môcť byť vozidlo vystrojené novou dvojspojkovou šesťstupňovou prevodovkou, ktorá má aj režim Active Eco, znižujúci (ovplyvnením riadiacej jednotky motora i prevodovky) spotrebu paliva. V roku 2012 by mal byť pre Veloster k dispozícii aj 1,6-litrový prepĺňaný motor s maximálnym výkonom 152 kW. S týmto motorom by kupé malo zrýchliť z 0 na 100 km/h za menej než desať sekúnd. V športovo ladenom interiéri sú prvky, ktorých tvary boli vraj ovplyvnené dizajnom športových motocyklov. Veloster sa bude dodávať s mimoriadne širokým sortimentom najmodernejších elektronických zariadení. Tie obsahujú aj funkciu umožňujúcu polícii vyslať ukradnutému vozidlu signál, ktorým sa zníži výkon motora a tým aj rýchlosť vozidla.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.