1.
Zmeny sa dotkli exteriéru a interiéru vozidla i jeho hnacej sústavy. Na prvý pohľad sa vonkajšok vozidla veľmi nezmenil, podrobnejšia prehliadka však ukáže, že vozidlo má nový nárazník vpredu (s integrovanými dennými svetlami) i vzadu a zväčšený zadný difuzér.
Konštruktéri Nissanu vyvinuli veľké úsilie na zlepšenie aerodynamických vlastností vozidla a zväčšení prítlačnej sily na vozovku. Koeficient odporu klesol z 0,27 na 0,26, prítlačná sila sa zväčšila o desať percent.
Úpravy sa dotkli aj hnacej jednotky, ktorou je 3,8-litrový vidlicový šesťvalec. Zmenou časovania ventilov, rekalibráciou riadiacej jednotky motora a zvýšením plniaceho tlaku turbodúchadiel sa podarilo zvýšiť výkon motora na úctyhodných 390 kW pri 6 400 ot/min. Krútiaci moment teraz vrcholí na hodnote 612 Nm a na tejto hodnote sa udržiava v rozsahu od 3 200 do 6 000 ot/min. Konštruktéri zmenili aj „naladenie" podvozku.
Kupé jazdí na 20-palcových ráfikoch, na ktorých sú namontované pneumatiky firmy Dunlop, ktoré majú trochu pridlhé označenie SP SPORT MAXX GT 600 DSST CTT. Brzdová sústava dostala nové brzdové kotúče, ktoré sú tenšie a majú väčší priemer (390 mm) než doterajšie kotúče.
Inovovaný model GT-R sa bude dodávať až v šiestich verziách, pričom dve z nich sú úplne nové. Prvou z nich je verzia Club Track, ktorá je určená na preteky na okruhoch. Druhou je exkluzívna verzia Egoist, ktorej sedadlá sú čalúnené prešívanou kožou. Táto verzia je okrem iného vystrojená špičkovou audiosústavou firmy Bose, zadným spojlerom z uhlíkových kompozitov a titánovým výfukovým potrubím. Verzia Egoist jazdí na ľahkých kovaných ráfikoch z hliníkovej zliatiny.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.