Je to tretie kombi švédskeho výrobcu, pričom od kompaktného modelu V50 a väčšieho modelu V70 sa model V50 odlišuje zámerne dynamickým tvarovaním. Tieto športovo-elegantné tvary sú však na úkor veľkosti batožinového priestoru. Tento priestor má totiž v základnom stave objem 430 litrov, čo je len o 13 litrov viac, ako u modelu V50. Zadné sedadlá sú delené na tri časti v pomere 40:20:40. Línia strechy by prislúchala skôr kupé než vozidlu typu kombi. Nové kombi preberá podvozok a pohonné jednotky z limuzíny S60. Na európske trhy sa bude kombi dodávať s tzv. dynamickým podvozkom, zatiaľ čo na iné trhy sa sériovo bude dodávať komfortný podvozok a na želanie dynamický. Na želanie však bude môcť byť vozidlo vystrojené aj športovým podvozkom Four-C, ktorý je vystrojený tlmičmi s plynulo meniteľnou tuhosťou. Záujemca o toto vozidlo bude mať trochu problém, ktorý motor zo širokej ponuky hnacích agregátov si má vybrať. Zážihové motory sú zastúpené piatimi prepĺňanými motormi. Na spodnej priečke sú dve výkonové verzie 1,6-litrového motora, ktorých výkon je 110 kW resp. 132 kW. Dvojlitrový štvorvalec s priamym vstrekovaním benzínu má tiež dve výkonové verzie (149 kW a 176 kWh). Najvýkonnejším benzínovým motorom je trojlitrový šesťvalec, ktorého maximálny výkon je 224 kW. Niektoré motory môžu byť kombinované so šesťstupňovou dvojspojkovou prevodovkou Powershift, ktorá sa vyrába v závode firmy Getrag-Ford v Kechneci.. K dispozícii sú aj dva päťvalcové turbodieselové motory. Dvojlitrový motor má výkon 120 kW, 2,4-litrový vyvíja výkon 151 kW. Nové kombi Volvo je vystrojené množstvom bezpečnostných systémov, medzi ktoré patrí aj systém na detekciu chodcov. Tento systém umožní prostredníctvom automatického brzdenia (ak vodič nereaguje na zvukové a svetelné varovanie) zabrániť kolíziám s chodcami pri rýchlosti jazdy do 35 km/h. Firma Volvo predpokladá, že ročne predá 50 000 vozidiel V60, z toho 90 % na európskom trhu.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.