Omladený vzhľad vozidiel Fabia a Roomster podtrhuje nová mriežka chladiča a trojrozmerne tvarované svetlomety, ktoré boli podstatne rozšírené a zdôrazňujú horizontálnu líniu vozidiel. Ostatné časti exteriéru ostali nezmenené. Vozidlá môžu byť vystrojené novými hliníkovými kolesami s novými ozdobnými krytmi. Hlavné novinky nájdeme pod kapotou Fabie a Roomstera. Pre obidva modely je k dispozícii päť zážihových motorov a tri vznetové. Novinkou je prepĺňaný 1,2-litrový benzínový motor s priamym vstrekovaním paliva, ktorý sa montuje v dvoch výkonových verziách (63 kW a 77 kW). V spojení so sedemstupňovou dvojspojkovou prevodovkou DSG má motor výkonu 77 kW priemernú spotrebu 5,3 l/100 km. Medzi ďalšie benzínové motory patrí osvedčený 1,2-litrový motor v dvoch výkonových verziách (44 kW a 51 kW). Vznetové motory majú zdvihový objem 1,2 litra a 1,6 litra a zahrnujú výkonové spektrum od 55 kW do 77 kW. Medzi najdôležitejšie zmeny týchto motorov patrí prechod na vysokotlakové vstrekovanie systému common rail.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.