Navonok sa nový model odlišuje od doterajšieho novou prednou časťou s pozmeneným nárazníkom, upravenou maskou chladiča a novými hmlovými reflektormi. Hlavné novinky nájdeme pod kapotou. Základným motorom síce ostal 1,6-litrový benzínový motor, ale jeho výkon bol zvýšený zo 79 kW na 88 kW. Druhou pohonnou jednotkou je nový dvojlitrový turbodieselový motor, ktorý nahrádza doterajšiu 1,9-litrovú jednotku. Nový motor, ktorý má štyri ventily na valec, je vystrojený časticovým filtrom a vyvíja maximálny výkon 99 kW. Najvyšší krútiaci moment je 320 Nm pri 1 500 ot/min. Spomenutým motorom poháňaný Sedici spotrebuje mimo mesta len 4,4 l nafty na 100 km, pri jazde v meste je priemerná spotreba 6,4 l/100 km. Celková normovaná priemerná spotreba je 5,1 l/100 km. Uvedené hodnoty platia pre verziu s pohonom všetkých kolies, verzia 4x4 má o niečo vyššie hodnoty spotreby. Fiat Sedici s turbodieselovým motorom zrýchli z 0 na 100 km/h za 10,5 sekundy a dosiahne maximálnu rýchlosť 190 km/h.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.