Motocykle tohto radu sa vyrábajú už vyše dvadsať rokov. Cieľom pri vývoji nového modelu bolo vyvinúť športovo-dynamický motocykel pre cestnú premávku, vhodný aj na dlhšie túry. Srdcom motocykla je kompaktný vidlicový štvorvalec zdvihového objemu 1 237 kubických centimetrov. Tento kvapalinou chladený motor má maximálny výkon 127 kW. Najvyšší krútiaci moment motora je 129 Nm, pričom už od 4 000 ot/min má vodič k dispozícii 90 % maximálnej hodnoty momentu. Krútiaci moment sa na zadné koleso po prvý raz v histórii radu VFR prenáša kardanovým hriadeľom. Novinkou je to, že informácie z otáčania rukoväte "plynu" sa na škrtiacu klapku neprenášajú mechanicky, ale elektrickým signálom (systém throttle-by-wire). Motocykel má hliníkový rám a vzadu len jedno výkyvné rameno. Na 17-palcových ráfikoch je vpredu pneumatika rozmeru 120/70, vzadu 190/55. Nový motocykel Honda VFR1200F je sériovo vystrojený antiblokovacím brzdovým systémom a na trhu by sa mal objaviť vo februári budúceho roka.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.