Nová fiatka však bola zástupcom medzinárodných médií a pozvaným hosťom predstavená v skutočne originálnom prostredí, a to na palube talianskej lietadlovej lode Cavour, ktorá je vlajkovou loďou talianskeho vojenského námorníctva a najväčšou investíciou talianskeho ministerstva obrany. Punto Evo nie je úplne novým modelom, ale vznikol vývojom, čiže evolúciou (z toho označenie Evo) základného modelu Punto. Hlavnou novinkou nového modelu je úplne prepracovaný interiér. Nová stredná konzola je rozdelená na dve časti, pričom v hornej časti je ovládanie audiosústavy a displej z tekutých kryštálov (LCD), pod ňou sú ovládacie prvky klimatizačnej sústavy. Rýchlomer i otáčkomer majú väčší priemer. Nové sú aj výplne dverí a sedadlá sú potiahnuté inovatívnymi materiálmi. Upravený bol aj exteriér vozidla. Nový predný nárazník má v spodnej časti nové, okrúhle hmlové svetlá. Rôzne verzie vozidla sa odlišujú mriežkou chladiča. Nový je aj zadný nárazník a zadné svetlá. Úpravami karosérie narástla celková dĺžka vozidla na 406 cm, ale šírka (169 cm) a výška (149 cm) ostali nezmenené. Rozšírený bol aj bezpečnostný výstroj vozidla, do ktorého patrí sedem nafukovacích vankúšov. Punto Evo je jedným z mála vozidiel svojej triedy, ktoré sú sériovo vystrojené aj kolenným airbagom pre vodiča. Vozidlo je vystrojené aj systémom Hill Holder, ktorý uľahčuje rozjazd do kopca (vozidlo ostane niekoľko sekúnd zabrzdené aj po uvoľnení brzdového pedálu). Na pohon vozidla je k dispozícii sortiment moderných motorov. Benzínové motory zdvihového objemu 1,2 litra a 1,4 litra majú výkonové rozpätie od 48 kW do 99 kW, vznetové jednotky Multijet so zdvihovým objemom 1,3 litra a 1,6 litra pokrývajú výkony od 55 kW do 88 kW. Nový Fiat Punto Evo sa bude dodávať aj s "dvojpalivovými" motormi, ktoré budú môcť jazdiť na plyn i na benzín. Na trh sa nová fiatka dostane koncom októbra.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.