Okrem štyroch nových sériových modelov (X1, 5 Gran Turismo, ActiveHybrid 7 a ActiveHybrid X6) to bola aj štúdia hybridného automobilu Vision Efficient Dynamics. Toto vozidlo spája dynamické športové vlastnosti s mimoriadne nízkou spotrebou paliva. Nová štúdia BMW predstavuje športové vozidlo s usporiadaním sedadiel 2+2 (vzadu sú teda len akési núdzové sedadlá), ktorého karoséria bola vyvinutá s uplatnením poznatkov z konštrukcie monopostov F1. Vozidlo je dlhé 460 cm, široké 190 cm a vysoké len 124 cm a jeho súčiniteľ odporu má hodnotu len 0,22. Štúdia, ktorá jazdí na 21-palcových kolesách, má veľké, nahor sa otvárajúce krídlové dvere, ktoré uľahčujú nastupovanie na predné i zadné sedadlá. Z technického hľadiska je najzaujímavejšou časťou vozidla jeho hybridná pohonná sústava. Tú tvorí jeden spaľovací motor a dva elektromotory. Spaľovacím motorom je 1,5-litrový trojvalcový turbodieselový motor, umiestnený pred zadnou nápravou. Tento motor vyvíja maximálny výkon 120 kW a jeho najvyšší krútiaci moment je 290 Nm. Motor poháňa zadné kolesá prostredníctvom šesťstupňovej dvojspojkovej prevodovky. Medzi motorom a prevodovkou je umiestnený elektromotor s trvalým výkonom 25 kW, ktorý môže krátkodobo produkovať výkon až 38 kW. Maximálny krútiaci moment tohto elektromotora je 290 Nm. Druhý elektromotor poháňa predné kolesá. Tento elektromotor má trvalý výkon 60 kW, na veľmi krátku dobu (10 sekúnd) môže stúpnuť až na 104 kW. Kumulovaný maximálny výkon všetkých troch motorov môže byť až 262 kW. Vozidlo môže jazdiť buď čisto na elektrický pohon, na pohon vznetovým motorom alebo na kombináciu oboch druhov pohonu. Hybridná štúdia BMW zrýchli z 0 na 100 km/h za 4,8 s a jej maximálna rýchlosť je elektronicky obmedzená na 250 km/h. Priemerná spotreba podľa testovacieho cyklu EÚ je pritom len 3,76 l/100 km.
Štúdia má nahor odklopné dvere. Maximálna rýchlosť vozidla je 250 km/h.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.