tohto podniku, preto šíria dobrý chýr o Letnej aj za hranicami Košíc a radi sa sem vracajú. Určite k nim nepatrí známy košický podnikateľ Peter Schwarz, ktorý chcel spolu so svojimi zamestnancami a hosťami z Bratislavy patrične osláviť deviate narodeniny a zároveň začiatok desiateho roka fungovania svojej firmy. Miestom konania oslavy mal byť salónik Krčmy Letná, ktorý si Peter Schwarz rezervoval, zaplatil rezervačný poplatok dvetisíc korún, objednal menu. O to väčšie bolo jeho prekvapenie, keď v deň osláv bol salónik obsadený. "Považujem to za hlboký amaterizmus. Zodpovedný pracovník, ktorý urobil chybu spôsobil svojej firme nielen priamu vyčísliteľnú škodu, ale predovšetkým jej urobil zlé meno a mne a mojim hosťom pokazil oslavu," uviedol Peter Schwarz, ktorý napokon oslavoval v úplne inom podniku.
Podľa majiteľa Krčmy Letná Antona Minčíka je ťažké jednoznačne určiť, kto má pravdu. "Veľmi ma mrzí, že pán Schwarz mal v súvislosti s Krčmou Letná pokazený večer, ale v rezervačnej knihe nebolo zaznamenané, že si objednal salónik. Možné je, že chybu urobil náš zamestnanec, ale aj to, že salónik objednaný nebol". O náhradné riešenie nespokojný klient nemal záujem. Šéf Letnej v zápätí prijal opatrenia, aby už žiaden klient od neho neodišiel. Zodpovednému zamestnancovi strhol sto percent prémií a zaviedol nový rezervačný systém.
Tento na prvý pohľad možno banálny príbeh má v sebe minimálne dve výzvy. Po prvé - každý má právo za svoje peniaze žiadať adekvátne služby, aj na Slovensku. Po druhé - v prípade získania mena a dôvery klienta je veľkým umením udržať si ich.
Autor: ing
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.