trhu v Košiciach, sa snažili vyriešiť zavedením nových stránkových dní.
Čitateľov sme už informovali, že od 14. februára namiesto troch úradných dní prijímajú klientov už každý deň od 8.00 do 14.00 hod., v stredu je predĺžený čas až do 17.30 hod.
"Po určitom čase vyhodnotíme, ako k spokojnosti poistencov prispelo toto naše rozhodnutie," povedala Erika Mayerová, referentka pre styk s verejnosťou.
Boli sme sa presvedčiť, ako táto novinka funguje. V čakacej chodbe sedelo len zopár ľudí. Na otázku, či na vybavenie čakajú dlho, sme dostali zápornú odpoveď. Klientka, ktorá nie je vo Všeobecnej zdravotnej poisťovni po prvýkrát nám potvrdila, že sa situácia podstatne zlepšila a dlhé rady sú minulosťou. Podľa informácie pracovníčky registra poistencov najviac klientov prichádza vždy v stredu, kedy je tam podstatne väčší nával ako v ostatné dni.
"V súčasnosti prebehli aj zmeny v konfigurácii výpočtovej techniky, čo sa prejavilo v rýchlejšom spracovaní údajov", dodala E. Mayerová.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.