poukážkami Gastropass. Ako sme už v Korzári informovali, táto firma akceptovala výmenu lístkov zamestnávateľským firmám, no prevádzky si mali úhradu uplatniť v pôvodnej firme. V týchto dňoch sa objavilo viac nespokojných majiteľov, ktorým Šmakservis odmietol lístky preplatiť.
Šéfa Šmakservisu Júliusa Uhrína sme sa preto opýtali, prečo. "V súčasnosti sme sa dostali do sklzu, čo však neznamená, že lístky nezameníme, naopak, všetky pohľadávky, ktoré evidujeme do bodky splníme, aj keby som z firmy mal odísť z holým zadkom. Je to mojím prvoradým cieľom", povedal J. Uhrín. Zaujímalo nás aké faktory spomínaný sklz podmienili: "Do týchto problémov sme sa dostali pre veľký nápor zákazníkov. Všetci naraz chceli vyplatenie peňazí a my sme to v plnej miere nedokázali akceptovať, nakoľko nevieme fyzicky ani personálne realizovať vzájomné vyúčtovanie," odpovedal J. Uhrín.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.