Vlasatý na bugine s motorom Seat Igor Vlasatý (na snímke). Na podujatiach 'veľkej Európy' je konkurencia veľmi tvrdá, ale aj tak je 11. flek až príliš vzadu. Čo sa stalo, Igor? "V prvej rozjazde som mal problém so zadnou nápravou, a tak som ju nedokončil. Druhá jazda, to isté, ale opačná strana a zas som nedokončil. Tretiu jazdu som došiel tretí. Dokopy to stačilo len na B-finále," hovorí Vlasatý. Prečo také problémy a autom? "Bolo to poddimenzované, máme to spravené príliš ľahké, a tam bola tvrdá trať, taká ako asfalt, mali sme vzadu obuté široké gumy a trhalo nám na tom 'šruby'..." Z rozjázd postupujú do A-finále priamo prví ôsmi plus ďalší dvaja doplnia finálovú desiatku z B-finále. V ňom obsadil Igor tretiu, teda prvú nepostupovú priečku. "Auto už držalo, išiel som z prvej rady. Bol tam so mnou Bartášek aj Kalenský, tí skončili prvý, druhý a postúpili do A-finále. Taká je tam silná konkurencia, že nie je problém, aby sa aj takí favoriti museli prebojovávať do A-finále z béčka. Na tretiu jazdu a B-finále som už mal obuté úzke kolesá, auto sa už potom inak správalo. Aby vydržalo, obetoval som, že som išiel vzadu na úzkych gumách. Chcel som si zajazdiť v A-finále, štve ma to trošku. Aspoň sme to skúsili a už vieme, čo to robí na veľmi tvrdej trati so širokými kolesami. Lepšie, že sa mi to stalo na veľkej Európe ako na malej (ME zóny stredná Európa - pozn. red.)." V zónovom šampionáte totiž Vlasatý bojujúci o titul potrebuje body ako soľ, tie, čo stratil teraz v Žitavanoch, mu až tak strašne chýbať nebudú.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.