(spravidla) páni vnucujú svoje predstavy o zostave a chode mužstiev či klubov trénerom i funkcionárom alebo neprimerane vytŕčajú z pokory. A o to ide. Je pravda, že nie každý má náklonnosť podporovať podujatia, reprezentačné tímy a treba dôkladne presondovať, komu hrajú žilky pre túto záľubu. Natrčených dlaní je veľa, iba niektorým sa ujdú aspoň omrvinky. Lenže škrie, ak ľudia, ktorí mali len to šťastie, že sa dostali na významné posty, sa usmievajú v popredí a ospevujú svoju štedrosť. Naozaj svoju? Názvy niektorých generálnych reklamných partnerov slovenského športu sú chronicky známe, sú to i kolosy reprezentované jednotlivcami vystupujúcimi na obrazovkách, v médiách. Aby sa im predstavitelia zväzov, odvetví, tímov zavďačili, pozvali ich aj do Austrálie. Zdá sa, že všetko je v poriadku, medaily sú predsa podporené aj štedrosťou. Lenže potom človek dostane chmúrne informácie, že cena elektriny, plynu ide hore, rovnako tak poplatky za používanie telefónov, atď, atď. Jóbove zvesti sú i z podnetu SPP, ST, SE, teda firiem, ktoré sú v pozadí príspevkov na šport. Je to proti logike. Keď kohosi osloví chudobný, tak iba ten dá, čo je bohatší. Ak sa plaví na rovnakej ekonomickej lodi, odmietne ho. Keď teda niektorí podporovatelia slovenského športu plačú nad stratovosťou, z čoho čerpajú príspevky? Nuž, zo zvyšovania poplatkov pre nás občanov. My všetci sme sponzormi, aj keď nezviditeľnými a bez možnosti užívať si obdiv, slávu, lesk. Máme však jeden závažný problém, nedisponujeme logom, ktoré by figurovalo na paneloch a dresoch. Ešteže sa nájdu tí, ktorí ho ochotne poskytnú.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.