smrťou jeho manželky Raisy. Hľadal možnosti, ako získať finančné zdroje aj pre svoju nadáciu. Dal sa prehovoriť a začal účinkovať v reklame. Nakrútil reklamu pre Rakúsku spolkovú železnicu. V prepočte za 5 miliónov korún vystúpi z nepriestrelnej čiernej limuzíny a prestúpi na vlak. Gorbačova získala rovnaká reklamná agentúra, vďaka ktorej už odporúčal rakúsku železnicu Arnold Schwarzeneger.
Pre televíznu reklamu získala Telecom Italia Woodyho Alena aj Nelsona Mandelu. Robert De Niro propaguje v Taliansku za 4,8 milióna dolárov žiarovky, Harrison Ford odporúča auto Lancia za 2,4 milióna dolárov, Richard Gere rumové pralinky Ferrero za 1,6 milióna dolárov a Catherine Zeta-Jonesová, teraz už pani Douglasová nakrútila reklamu pre Alfu-Romeo za 1,2 milióna dolárov.
Žiadna z úloh nebola náročná a ako sa vyjadril M. Gorbačov, reklama je najpohodlnejší spôsob získania peňazí. Toľko by nikdy prednáškami nezarobil. A Nelson Mandela? Ten na nakrúcanie ani neprišiel, veď načo, keď v spote iba hovorí ako prezident. Preto poslal videozáznam. Peniaze poukázal na fond ohrozených detí. Woody sa dal zlákať na reklamu iba tak, že mu ponúkli aj jej réžiu. Peniaze nepotreboval.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.