uskutočňujú v rámci Mesiaca slovenskej kultúry v New Yorku. "Bulletiny s programom podujatí a informáciami o Slovensku a U.S. Steel dostalo napr. všetkých 39 000 zamestnancov Svetového finančného centra, 22 000 ďalších výtlačkov sme distribuovali na adresy po celom Manhattane a Wall Streete," povedal nám Jozef Marko, hovorca U.S. Steel Košice.
Spoločnosť je totiž generálnym partnerom a jedným zo sponzorov Mesiaca slovenskej kultúry v New Yorku. "Odkedy sme prišli na Slovensko, hlboko na nás zapôsobil umelecký talent tohto národa. Slovensko považujeme za kultúrne bohatú krajinu. Sme radi, že v nej môžeme žiť a podnikať. Aj preto sme sa v spoločnosti U.S.Steel rozhodli sponzorsky podporiť Mesiac slovenskej kultúry v New Yorku. Už jeho otvorenie vo Svetovom finančnom centre s veľkou účasťou a záujmom návštevníkov nás presvedčilo o správnosti rozhodnutia pomôcť ekonomickému rozvoju Slovenska poukázaním na pozitívne dianie v krajine," povedal John Harald Goodish, prezident spoločnosti U.S. Steel Košice, ktorý sa otvorenia tohto významného kultúrneho podujatia v New Yorku zúčastnil aj osobne.
Goodish vyjadril presvedčenie, že i súčasná prezentácia slovenskej kultúry v New Yorku bude inšpirovať potenciálnych investorov z USA na účasť na investičnom fóre, ktoré sa uskutoční už koncom tohto mesiaca.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.