elektronické tanečné štýly, sú takzvané "živáky" naozajstnou výzvou, ktorá preverí kvalitu ich tvorby. Práve v prípade tanečnej scény sa pri živej prezentácii môže stratiť to neopakovateľné kúzlo, ktoré sa producentom a hudobníkom podarilo krvopotne vyčariť v hudobnom štúdiu. Príručkou prvej pomoci ako natočiť výborný "elektro - live" album, nabitý dobrou hudbou a nápadmi sa môže pre každého záujemcu stať aktuálny, nedávno vydaný titul skupiny Underworld. Dostal jednoduchý názov Everything, Everything a pre záujemcov je dostupný snáď na všetkých možných typoch hudobných nosičov (nebola vynechaná ani klasická čierna LP platňa). Viac ako sedemdesiatpäť minút zaujímavej muziky v podaní "elektrokombajnistov" Darrena Emersona, Karla Hydea a Ricka Smitha (ktorí sa v tejto zostave predstavili spoločne asi posledný krát) ponúka záznamy z piatich vystúpení, ktoré sa v rámci posledného, nesmierne úspešného, koncertného turné tria, odohrali na rôznych miestach našej planéty. Už od úvodnej "zlepenej" dvojskladby Juanita/Kiteless, sa poslucháč tohto živého "the best of" výberu skupiny Underworldu, vydáva na divokú a bláznivú jazdu zmesou elektronických rytmov, deformovaných hlasov hlavných aktérov show a reakcií spokojného obecenstva. Ďalšími zastávkami na spomínanej jazde sú skladby Cups, Push Upstairs, Pearls Girl, Jumbo, Shudder/King Of Snake, Born Slippy Nuxx a Rez/Cowgirl. Ani chvíľku na oddych, či nudu neposkytuje Underworld poslucháčovi na albume Everything, Everything a necháva ho tak v príjemnom napätí až do strhujúceho záveru albumu, ktorý sa určite zapíše medzi tie zaujímavejšie hudobné činy spáchané v roku 2000.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.