Keď si chcem kúpiť cestovný lístok, v prevádzke sú iba dve zo šiestich pokladní, pred ktorými sa tvoria nekonečné zástupy ľudí. Ak by som nedajbože prišla tesne pred odchodom vlaku, lístok si jednoducho nestihnem kúpiť," konštatovala naša čitateľka, Lucia Pacoltová. Takýto postreh sme zaznamenali u viacerých našich čitateľov. V nedeľu večer je v hale na popradskej železničnej stanici rušno. Najmä popoludnajšie a večerné hodiny sú exponované, pretože študenti cestujú oboma smermi na internáty, takisto turisti sa vracajú z neďalekých Tatier. "Od poludnia až do trišvrte na sedem sme mali v prevádzke tri pokladne, osobne som to preveroval," tvrdí Ing. Vincent Bobula, prednosta železničnej stanice v Poprade. Ako ďalej uviedol, špeciálne minulý víkend mohlo dôjsť k zvýšenej kumulácii cestujúcich v dôsledku exhibičného hokejového stretnutia medzi východom a západom. "V tomto prípade boli našimi pracovníčkami usmernení cestujúci, ktorí cestovali rýchlikom do Košíc," povedal V. Bobula. Prednosta zároveň pripustil, že v nedeľňajšej špičke je asi počet troch otvorených pokladní nedostačujúci a pokúsi sa urobiť v tomto smere "isté korektúry". " Treba si ale uvedomiť, že aj keď sa tvoria isté čakacie rady, naše pracovníčky cestujúcich vybavujú rýchlo, bez problémov, preto každý zákazník by mal mať trocha strpenia," dodal prednosta stanice. Zároveň zdôraznil, že cestujúca verejnosť málo využíva možnosť takzvaného predplateného cestovného lístka, respektíve služby kilometrickej banky. Tieto služby by mali využiť hlavne pravidelní cestujúci. Vyhli by sa tak zbytočnému čakaniu v rade na lístok.
Autor: olo
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.