aby sa neopíjali.
Plagáty oslovujú mladých ľudí vo veku od 18 do 24 rokov a radia im, aby pili s rozumom, radšej menej ako viac, pretože s opilstvom ruka v ruke kráča aj nebezpečenstvo. Človek totiž pod vplyvom alkoholu stráca zábrany, je agresívnejší a častejšie sa dostane do rozporu so zákonom, prípadne skončí v nemocnici, či už ako útočník alebo obeť násilného činu.
Na kampaň bolo podľa riaditeľky Portman Group Jean Coussinsovej vyčlenených milión libier šterlingov. Podnetom na zorganizovanie tejto kampane bol nedávny prieskum verejnej mienky, ktorý odhalil, že v Británii sa pravidelne, často až do nemoty, opíja až milión mladých ľudí.
Jean Coussinsová dúfa, že plagáty v krčmách, v prostriedkoch hromadnej dopravy, na univerzitách a iných verejných priestranstvách pomôžu zmeniť imidž "pripitej" Británie.
"Táto kampaň je začiatkom dlhej cesty ku zmene v prístupe k alkoholu a kultúre popíjania v Británii. Nie je nič zlé na tom, ak si dáte jeden pohárik, ale opilstvo by malo byť spoločensky neprijateľné tak, ako jazda v aute pod vplyvom alkoholu," konštatuje Coussinsová.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.