spolupracovať s televíziou Nova. V rozhovore pre týždenník Marketing&Media to povedal poradca spoločnosti e-Media Michal Voráček.
"Ak sa dohodneme, budeme si kupovať isté informácie a materiály, na ktoré má TV Nova copyright," povedal Voráček. Vydavateľ nového denníka rokuje s Novou aj o spolupráci na jednom či dvoch televíznych formátoch. Podľa Voráčka však nie sú obe médiá kapitálovo prepojené a ani sa na to nechystajú.
Záujem o spoluprácu s denníkom Super, ktorý by mal byť "bulvárom všeobecnejšieho zamerania", už predtým priznal generálny riaditeľ TV Nova Vladimír Železný. Podľa jeho slov Nova rokovala tak so spoločnosťou e-Media, ako aj s jej vlastníkom, rakúskou spoločnosťou Epic. Železný sa nechal počuť, že by si vedel predstaviť spoluprácu na báze dodávania spravodajských materiálov Novy. Okrem samotných správ by išlo aj o obrazové spravodajstvo.
Štart denníka Super pripravuje e-Media na koniec apríla. Už v týchto dňoch by sa mala rozbehnúť veľká reklamná kampaň za viac než 100 miliónov korún, ktorá potrvá až do júna. Okrem 7000 billboardov po celej ČR pôjde aj o reklamné spoty v televízii Nova a Prima a aj vlastný internetový server Supermedia, ktorý bude spravovať prevádzkovateľ českého internetového portálu Atlas.
Autor: Priština (TASR)
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.