stanovili neľahkú úlohu, prilákať k televíznym obrazovkám mladých ľudí vo veku od 15 do 25 rokov. Cieľovou skupinou sú teda teenageri, ktorí veľmi často používajú slogan "no problem". Práve z neho vznikol aj názov novej relácie. Zábavno - spoločenský magazín, ktorý má ambície zodpovedať mladej generácii na množstvo aktuálnych otázok a pomôže jej zorientovať sa v spleti typických teenegerských problémov, bude pre mladých divákov inšpirátorom, kamarátskym poradcom i nositeľom motivácie.
Cyklus No problem chce zaujať iným rozmerom, inou optikou korešpondujúcou s neformálnosťou, nekonzervatívnosťou a hlavne bezprostrednosťou konkrétneho diváckeho spektra. Tento náročný cieľ chce realizačný team dosiahnuť bez akéhokoľvek didaktizovania a moralizovania.
Vizuálne pôsobivé spracovanie relácie, informatívnosť, zrozumiteľnosť či atraktívnosť tematických okruhov (antikoncepcia, novinky pop hudby, internet, modeling, au pair, piercing, exkluzívny hosť), to sú atribúty, ktoré novému cyklu No problem, dávajú šancu vyprofilovať sa na úspešnú televíznu reláciu. Zaraďovanie nových tém a rubrík ako aj ich periodicita budú vychádzať z diváckych ohlasov a z ponúk potenciálnych sponzorov.
Autor: zb
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.