ročnej prestávke. Igor na domácich tratiach zatiaľ nemá silnú konkurenciu a potvrdzuje to aj dosiahnutými výsledkami v posledných rokoch. Tento dvadsaťpäťročný Košičan získal v rade za sebou štyri tituly majstra Slovenska a tri v zóne strednej Európy. Na dosah bol aj štvrtý, avšak technika i vyššia moc chceli niečo iné. Po sezóne si mechanici z Motorsportu Vlasatý aspoň niekoľko dní oddýchli, aby začiatkom nového roka sa opäť pustili do prípravy techniky na blížiacu sa sezónu. "Vzhľadom k výstavbe nového mosta, mám zbúrali polovicu dielne a preto sme so stavbou buginy začali oproti predchádzajúcim rokom neskôr," rozhovoril sa Igor Vlasatý. "Na bugine, s ktorou vlani jazdil otec sme neurobili žiadne zmeny, veď len niekoľko dni predtým bol dokončený motor. Absolvoval s ním dvoje pretekov, takže je ako nový, repasom však prešli iné komponenty buginy."
Nás oveľa viac zaujímalo s akou technikou sa predstaví v tohtoročnej sezóne Igor, ktorého vlani prenasledovali technické problémy. Priznal, že na stavbu novej buginy nebolo dostatok času, a starý rám sa tak nezaobišiel malými, no účelnými kozmetickými úpravami či už odľahčením niektorých častí. Vlani práve na to doplatila zadná náprava, keď pri niektorých extrémnych situáciách, alebo bočných nárazoch sa náprava ohla. Aby v novej týmto problémom predišli predsa len niektoré časti vystužili. Rovnako spevnili a osadili lepšie ložiská na unášače prevodovky. Do začiatku sezóny už nestihnú otestovať nový motor Seat s elektronickým vstrekovaní i prevodovku a tak premiéra sa odkladá na neskorší termín. "Verím, že na májovom podujatí v Žitavanoch, by som mohol štartovať s novou technikou," vyslovil želanie I. Vlasatý. V tohtoročnej sezóne sa chce venovať len autokrosu a vypúšťa podujatia automobilov do vrchu, kde vlani získal titul majstra Slovenska v triede N 2000. Prioritou v tejto sezóne je samozrejme slovenská šampionát, v ktorom má najvyššie ciele. Po vlaňajšom neúspechu, chce zaútočiť aj na v zóne na titul. Podobne ako vlani aj teraz poškuľuje po účasti na niektorých podujatiach veľkej Európy, avšak všetko sa bude odvíjať od ekonomickej situácie. "Sezóna je predo dverami a prvé podujatia a výsledky naznačia naše možnosti. Ak sa nám podarí naplniť náš rozpočet a nedôjde ku termínovej kolízii chceme absolvovať väčšiu podujatí majstrovstiev Európy. Pomoc nám prisľúbila olejárska firma Catrol a rovnako sa nám črtá spolupráca so Seatom a ďalšími," dodal na záver štvornásobný majster Slovenska v divízii 3 do 1600 cm3 Košičan Igor Vlasatý. V novej sezóne si veľa sľubuje práve od nového motora. Ten minuloročný, s ktorým vstúpi do sezóny mal po motorickej stránke rezervy, ktoré sa teraz snažili odstrániť. Oba motory by mali byť konkurencia schopné súperom. "Za predpokladu, že absolvujem vo veľkej Európe aspoň päť podujatí, chcel by som skončiť do desiateho miesta a nielen zberať skúsenosti."
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.