peniaze. I keď štátom garantovaných 320 tisíc majú občania zväčša už doma, sumy nad túto položku ešte nie sú vyrovnané.
"Dopravná poisťovňa ručila môj vklad nad 320 tisíc, to je v poriadku, ale peniaze, ktoré som uložil nad túto sumu, som po krachu banky mal obdržať najneskôr do 6 mesiacov. Táto skutočnosť bola potvrdená aj v obojstrannom zmluvnom vzťahu. Nestalo sa tak, keďže termín vypršal 22. februára, ja som peniaze zatiaľ nedostal," povedal nám bývalý klient Dopravnej banky Ján B. z Košíc.
Ako ďalej uviedol, zatelefonoval do poisťovne, kde mu tvrdili, že niektorým už peniaze poslali, no on medzi nimi nebol.
"Bol som z toho rozčarovaný, nejde mi totiž do hlavy, že štátom garantovaný vklad jednoducho neviem dostať späť, pritom mi vrátia čistý vklad bez úrokov. Čo potom klienti Nick Finance a podobných inštitúcií, ktoré vôbec nebola kontrolované? Zvažujem preto, že svoj prípad dám na súd, keďže nepoznám iný spôsob, ako sa domôcť svojich peňazí. Na druhej strane poisťovňa do médií naďalej tlačí reklamu. Mali by si najprv vyčistiť stôl, až tak sa zviditeľňovať," domnieva sa Ján B.
O stanovisko k sme požiadali riaditeľa úseku poistenia Dopravnej poisťovne Ladislava Ivaniča.
"Vklady klientov, ktoré sa týkali poistenia boli vyplácané už vlani v decembri. Niektoré poukázané poistné plnenia sa vrátili na účet resp. s niektorými nebolo možné nadviazať písomné spojenia pre nepresné uvedenú adresu. Išlo teda o formálne problémy niekoľkých klientov, ktoré sa priebežne riešia. Klientom odporúčam, aby sa v prípade nejasností obrátili na naše generálne riaditeľstvo za účelom vysvetlenia niektorých problémov," uviedol L. Ivanič.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.