so svojim predsedom Ľudovítom Kaníkom, verejnú akciu. Jej obsah bol zameraný na zníženie daní a ich dôslednejšiu správu. Realizácia ich kampane bola na slovenské pomery v skutku originálna. Jej princíp je založený na tom, že dobrovoľníci rozdávali na daňových úradoch pohľadnice adresované priamo ministerke financií Slovenskej republiky Brigite Schmögnerovej. Pohľadnice obsahovali stručný text, žiadajúci rezortnú ministerku, aby so svojím aparátom prehodnotila zníženie daňového zaťaženia fyzických i právnických osôb a zamerala sa na racionalizáciu ich správy a použitia. Daňovník, stotožňujúci sa s toto myšlienkou, už iba pridal svoj podpis (ak sa nebál), nalepil známku a hodil pohľadnicu do najbližšej schránky. O všetko sa už potom mala postarať Slovenská pošta. A tu je malá chybička krásy nápadu demokratov. Novátori, ktorí by určite s chuťou zreformovali daňový systém, ktorý je nepochybne jedným zo životne dôležitých základných kameňov každého štátu, akosi pozabudli na jednu vec. Aj niečo také, na prvý pohľad možno jednoduché, ako je písanie adresy bolo pred časom tiež "zreformované". Na pohľadniciach, ktoré by podľa mienky iniciátorov akcie, mali skončiť na stole pani ministerky, je však spomínaná adresa napísaná absolútne zle. Slovenská pošta už totiž pár rokov vychádza z novej smernice týkajúcej sa správneho písania adries. Prostých občanov doslova "bombarduje" informačnými kampaňami. Ich základným mottom je "zakoreniť" v ľuďoch to, že celá adresa, oslovením počnúc a PSČ končiac, musí byť napísaná vo zvislici. Nálepka s presnými inštrukciami je dokonca na každej poštovej schránke. Poštári sa teda do preškoľovania korešpondencie chtivého národa zahryzli poriadne. Je to samozrejmé, veď iba správne napísaná adresa môže byť dobre spracovaná automatickými triediacimi linkami. Ich nákup stál určite značné finančné prostriedky. Rovnako tak ako poštárska kampaň za správne písanie adries. Pošta je štátnym prirodzeným monopolom, takže obe akcie boli financované zo štátneho rozpočtu, teda z verejných financií. Práve z tých, ktoré sa stali terčom kampane slovenských demokratov. Takže páni! Každý daňový poplatník, ktorý skoro šesť mesiacov roka "zarába na štát" a až potom na seba, snahe o zníženie daňových sadzieb určite fandí. Ak sa však človek pustí do veľkej veci, mal by najprv zvládnuť tie menšie a jednoduchšie. Ako možno mať dôveru v schopnosti ľudí, presadzujúcich zásadný rez, týkajúci sa ekonomiky celého štátu, ak nevedia správne napísať adresu!
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.