tím iba slabou náplasťou (veď od vlaňajšej VC Maďarska (13. 8.) Schumacher deväťkrát za sebou neskončil horšie ako druhý, pričom šesťkrát zvíťazil!). Predzvesťou neúspechu bola už samotná kvalifikácia. "Ani jedno auto v prvom rade, je pre nás trochu neobvyklé," priznával Todt, ktorý to však vzápätí zahováral experimentovaním s pneumatikami a hustou premávkou na trati. Korene neúspechu však boli asi hlbšie. Už v Malajzii sa tímu nepodarilo nájsť ideálne nastavenie a keď Schumi v Imole priznal, že vyváženie auta je iba "neutrálne", posilnilo sa medzi odborníkmi presvedčenie, že Ferrari sa dostalo do slepej uličky. Pri dnešnej "alchýmii" nastavenia podvozku a jeho zladenia s motorom, prevodovkou i pneumatikami to veru nie je žiadna sranda a môže sa to stať aj tým najlepším. Ako na potvoru sa však k tomu ešte pridala Schumacherova porucha, zásluhou ktorej sa na Nemca v priebežnom hodnotení dotiahol David Coulthard. "Nemal som dobrý štart," vrátil sa k pretekom Michael, "Vďaka chvíľkovým problémom s radením ma potom (v 3.kole) predbehli aj Montoya s Panisom. Ťažko sa rozbiehajúce preteky sa pre mňa ale nemohli skončiť horšie, ako keď som v 25.kole musel vzdať kvôli problémom ľavej prednej časti vozidla." Čo sa stalo so Schumacherovým autom vedel však v tej chvíli lepšie Jean Todt: "Prvá prehliadka ukázala na problém s natáčaním ľavého predného kolesa. To spôsobilo poškodenie ráfika a následné sfukovanie pneumatiky. Musíme však preveriť všetky komponenty, aby sme zistili presnú príčinu." Michael Schumacher po odstúpení ešte dlhé minúty sedel v boxoch so sklonenou hlavou a nezloženou prilbou. "Stratili sme výhodu," hútal, "do konca sezóny je však ešte ďaleko a som presvedčený, že znovu budeme konkurencieschopní."
Autor: lukas
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.