nádhernom vozidle Lister Storm s motorom Jaguar, ktorá sa zároveň vrátila do čela priebežného hodnotenia. "Boli to ozaj pekné preteky,"tešil sa z víťazstva Jamie, "V podstate sme opäť použili vlaňajšie nastavenie, pre ktoré sme tentoraz zvolili tvrdšie pneumatiky. Štart sa nám veľmi nevydaril a Hezemans aj Bouchut boli na mäkších gumách rýchlejší. Naše pneumatiky však vydržali viac.". Francúzsky okruh v Magny Cours je totiž známy svojim sterilným charakterom, kde najdôležitejšiu úlohu zohrávajú pneumatiky. Povrch trate rýchlo mení teplotu a s každou zmenou sa mení aj jeho kvalita. Za vysokých letných teplôt, aké boli na tejto trati aj tentoraz sa trať stáva veľmi šmykľavou a vôbec nie je ľahké udržať na nej silné plnokrvníky.
Alchýmia nastavenia sa tímu Lister Storm síce nakoniec podarila, no v kvalifikácii sa museli uspokojiť iba s tretím a piatym miestom. Víťazom Superpole sa stala domáca posádka Bouchut (Belloc z tímy Larbre Competition tesne pred holandskou posádkou Hezemans) Bleekemolen tímu Carsport. Tretí Bailey strácal dokonca viac ako dve sekundy. V pretekoch to však už vyzeralo inak. Bouchutovi sa síce vydaril štart, no ešte v prvom kole sa pred neho dostal Hezemans a poradie sa na pätnásť kôl ustálilo v podobe Hezemans, Bouchut, Bailey, Campbell-Walter. V 15. kole najprv Bouchuta predbehol Bailey a o dve kolá neskôr aj Campbell-Walter. To však už Bailey útočil na prvé miesto Hezemansa a dostal sa do čela. Až do prvej zastávky v boxoch (37. kolo) potom preteky súbojom ozdobili obe vozidlá Lister, za ktorými s odstupom krúžili Hezemans, Bouchut a Vosse. Na PIT STOP sa však zdržal Springer viac ako treba a klesol na štvrté miesto. Coronel sa od tejto chvíle napevno usadil vo vedení, kam až do konca pretekov nikoho nepustil. Jeho jediného vážnejšieho súpera - Hezemansa vyradili problémy s palivovým čerpadlom v 76.kole. Z druhého miesta sa preto napokon tešila domáca posádka Bouchut/Belloc, ktorá ako jediná odjazdila rovnaký počet kôl ako víťazi (107 kôl).
V kategórii N-GT sa skúsená dvojica Riccitelli/Quester musela skloniť pred Ferrari 360 Modena tímu JMB Competition. Odborníkov však najviac zaujímal štart v súčasnosti najúspešnejšej dvojica šampionátu F3000, Justina Wilsona a Tomáša Engeho. Chlapci z tímu Coca Cola Racing nesklamali a vo svojej kategórii skončili na peknom treťom mieste.
FIA GT-cup Magny Cours: 1. Cambell-Walter/Coronel (Lister Storm) 3:00:15,125 h (151,3 km/h), 2. Bouchut/Belloc (Chrysler Viper) + 1:13,634, 3. Derichebour/Vosse (Chrysler Viper) 1 kolo, 4. Naspetti/Schiattarella (Ferrari 550 Maranello) 2 kolá, 5. Springer/Bailey (Lister Storm) 2 kolá, 6. M. Bleekemolen/S. Bleekemolen (Chrysler Viper) 2 kolá. Kategória N-GT : 1. (9.) Terrien/Pescatori (Ferrari 360 Modena) 3:00:16,832 h (144,2 km/h) 5 kôl na víťaza GT, 2. (10.) Riccitelli/Quester + 14,895, 3. (11.) Enge/Wilson + 1:00,056, 4. (12.) Kaufmann/Ortelli + 1:31,129, 5. (14.) Dumez/Goueslard/Chereau 1 kolo, 6. (15.) Mancini/Collini/Gulinelli 2 kolá, všetci ostatní Porsche 996 GT3-R. Poradie po troch pretekoch v GT: 1. Cambell-Walter 23 bodov, 2. Bouchut, Belloc 22, 4. Coronel 20, 5. Derichebour, Vosse 14, 7. Hezemans, Bleekemolen 8. Jazdci N-GT: 1. Riccitelli, Quester po 25 bodov, 3. Terrien, Pescatori 16, 5. Cecotto, Peter 11, 5., Perrier, Neugarten 6. Tímy GT: 1. Lister Storm 25 bodov, 2. Larbre Competition 22, 3. Belmondo Racing 17, 4. Team Rafanelli 8, 6. Carsport Holland 5, 7. Orlando 1. Tímy N-GT: 1. RWS Motorsport 23, 2. JMB Competition 16, 3. Orlando 11, 4. Larbre Competition 10, 5. Perspective Racing 6, 6. Freisinger Motorsport 5, 7. CocaCola Racing Team 4, 8. ART Engineering 3.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.