tunela pod Braniskom. Šesťpoľový a 322 metrov dlhý most vytvorí nad touto neveľkou obcou oblúk a odbremení ju od prehustenej premávky na súčasnej spojnici Poprad Prešov. V týchto dňoch sa však na verejnosti objavili šumy o tom, že Váhostav údajne nemá dostatok peňazí a práce sú pozastavené. Nie je to pravda. Stavebné práce napredujú podľa harmonogramu. V súčasnosti máme hotový 70-metrový súvislý celok a už aj jedenásť metrov zo zárodku číslo dva. Momentálne vykonávame debnenie krajnej opory číslo šesť a prekladáme debniace vozíky letmej betonáže na zárodok číslo dva, informoval o aktuálnej situácii projektový manažér stavby Ing. Ľubomír Marcinko. Podľa jeho tvrdenia výstavbu nesprevádzajú problémy a termín jej ukončenia by mali dodržať.
Obec Korytné, však problémy pociťuje. Nielenže sa obyvatelia sťažujú na hluk, blato, prach, no voči postupu Váhostavu má v prvom rade námietky obecný úrad. Firma im už totiž viac než rok im dlhuje vyše 200-tisíc korún. Požičali sme im obecnú tatrovku, no za vykonané práce nám nezaplatili. Už sú to asi tri, či štyri faktúry. Už sme to mnohokrát urgovali, no bezvýsledne. A nám tie peniaze chýbajú, vysvetlil starosta obce Ondrej Kotrady.
Projektový manažér Ing. Marcinko o nevyplatených faktúrach nič nevie. Takéto finančné operácie vraj nie sú v jeho kompetencii. O vyjadrenie sme teda chceli požiadať predstaviteľov riaditeľstva v Žiline, no bezvýsledne. Pochodili sme podobne ako starosta. Na zopár viet nemal nikto čas. Otázka, kedy Korytné dostane to, čo im právom prináleží, teda zostáva nezodpovedaná.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.