predbežne na neplatenú dovolenku dvoch pracovníkov reklamného oddelenia zodpovedných za mimoriadnu blamáž celého amerického filmového priemyslu.
Ako vyplýva z materiálu odborného periodika Daily Variety, médiám sa podarilo odhaliť, že kritik David Manning, z ktorého prác citovala spoločnosť v reklamných kampaniach filmov, v skutočnosti nejestvuje a je iba výplodom reklamnej mašinérie spoločnosti.
Sony Picture Entertainment musí v súvislosti s podvodom čeliť dokonca žalobe dvoch návštevníkov kín, ktorých práve "oslavné ódy" na film A Knightďs Tale z pera (údajného) Davida Manninga primäli k návšteve kina.
Podvod vyšiel najavo, keď sa reportér spravodajského týždenníka Newsweek telefonicky spojil s redakciou regionálneho denníka The Ridgefield Press vydávaného v štáte Connecticut, aby hovoril s Manningom, ktorý podľa podkladov firmy Sony píše pre toto periodikum. Vysvitlo však, že v redakcii Manningovo meno nikto nepozná.
Šéf marketingu multimediálneho giganta Jeff Blake medzičasom ubezpečil, že spoločnosť Sony Picture Entertainment prijala opatrenia, aby sa niečo podobné už nikdy opakovalo. Súčasne garantoval pravosť citátov, ktoré využije spoločnosť v budúcich reklamných kampaniach.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.