koeficientom 2, ktorého výsledky sa zaratúvali do majstrovstiev Slovenska a Pohára SR. Rely sa po ročnej prestávke vrátila do Senice, kde organizátori pripravili pre súťažné posádky 288 km dlhú trať s pätnástimi rýchlostnými skúškami s celkovou dĺžkou 135 km. Z pôvodne prihlásených 54 posádok prešlo technickým preberaním 40, ktoré sa postavili v sobotu ráno o 8.00 h na štart. Z očakávaného súboja dvoch najväčších rivalov a ašpirantov na majstrovský titul nakoniec nebolo nič, lebo hneď v druhej ereske mala problémy posádka S. Chovanec K. Holaň, v tretej dokonca vyleteli mimo trať, čím stratili niekoľko desiatok sekúnd na tandem Janusz Kulig Emil Horniaček. Neskôr sa ukázalo, že Škoda Octávia má technické problémy, prasknutá olejová vaňa, poškodené riadenie a následne i geometria, preto matadoráci zvoľnili tempo a nepúšťali sa do priameho súboja s poľsko-slovenskou posádkou AMK Mikona, ktorá jazdila s poľskou licenciou. O osude senickej rely sa rozhodlo hneď v úvode, keď s nástrahami náročnej trate sa nevysporiadali niektoré posádky, iných zase zradila technika, ako tomu bolo v prípade dvojice Radoslav Bujdoš Ľubomír Šlávka na Ford Escort Cosworth, keď im odišla prevodovka. NA rýchlej trati nebola núdza ani o havárie, avšak ani jednej posádke sa nič vážnejšie nestalo. Horák po strete so stromom stratil časť kufra zo svojho Mitsibishi a Gavlákov VW Golf po čelnom náraze do stromu začal dokonca horieť, keď výfukové potrubie bolo zatlačené na plasty. Poľsko-slovenská posádka išla veľmi dobre a po každej rýchlostnej skúške zvyšovala svoj náskok pred súpermi. Za ňou sa sústredil súboj na skupinu N 4, kde Prešovčan Tibor Cserhalmi zvádzal boj s dvojicou českých posádok M. Liška M. Polák a I. Babík M. Břicháč. Z tohto súboja nakoniec lepšie vyšiel Cserhalmi a skončil na treťom mieste absolútne a vyhral skupinu N. V hodnotení slovenského šampionátu v skončil na druhom mieste v tejto skupine ďalšia prešovská dvojica Peter Haluška Vladimír Marinica na Suziki Swift, ktorí boli zároveň druhou najlepšou slovenskou posádkou.
Výsledky: 1. Janusz Kulig Emil Horniaček (PL) Toyota Corola WRC 1:27:26,5 h, 2. Stanislav Chovanec Karel Holaň (ČR) Škoda Octávia WRC +6:02,4, 3. Tibor Cserhalmi Martin Krajňák (SR) Siubaru Impreza +10:44,5, 4. Igor Babík Milan Břicháč (ČR) Mitsubishi Lancer evo 5 +12:56,2, 5. Milan Líška Martin Polák (ČR) Mitsubishi Lancer evo 6 + 13:40,9, 6. István Radó Richard Nagy (H) +17:57,5, 7. Jiří Hendrich Daniel Hedrich (ČR) Subaru Impreza 555 + 18:41,8, 8. Peter Haluška Vladimír Marinica (SR) Suzuki Swift + 22:06,8, 9. Peter Škultéty Viliam Škultéty (SR) Peugeot 306 + 22:24,2, 10. Ewald Gartner Nina Wassing (A) Suzuki Swift Gti +23:59,3.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.