majú v rukách novinári a ako v tomto prípade z našej sťažnosti spravili pozitívnu reklamu firme, ktorú nechcem menovať a zákazníka vysmiali. Odmietam obhajoby pána Šeba s tým, že koľkokrát a či vôbec my sme boli na servisnej prehliadke, povedané veľmi pochopiteľne a priamo, jeho do toho nič. Znovu vyslovujem svoj názor, že on má za povinnosť odviesť sto percentnú prácu pre zákazníka, ktorý si ju uňho objedná a zaplatí. Na záver auto ani teraz nemá najazdené 15 000 km, tak aké tam predchádzajúce prehliadky a môžem vás ubezpečiť, že ak by bolo potrebné, tak do servisu by sme boli zašli, zvlášť, keby sme boli vedeli, že tie súčiastky odchádzajú zo škodovky tak, ako cukor zo špajze, to citujem pána Šeba, čo mi povedal do telefónu. A kvôli objektivite by sa bola žiadala vedľa teatrálneho gesta pána Šebu na titulnej strane aj fotografia, ako tlačíme auto k Poľnohospodárskemu družstvu vo Vlachove.
Mária Brdárska, Dobšiná
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk.